Bebisverkstaden startar snart...
_1305 Majbarn
  1. Medlem sedan
    Mar 2007
    #1

    Bebisverkstaden startar snart...

    Som sagt nu startar bebisverkstaden snart, ska äta mina sista tabletter på p-pillers kartan bara. Med väldig tur hamnar jag i denna grupp =)

    Längtar så efter vår trea!!
  2. 1
    Bebisverkstaden startar snart... Som sagt nu startar bebisverkstaden snart, ska äta mina sista tabletter på p-pillers kartan bara. Med väldig tur hamnar jag i denna grupp =)

    Längtar så efter vår trea!!
  3. mammagånger3?
    #2
    Jag hoppas också att jag hamnar här! Ska ta ut min spiral om 2 veckor (första lediga tiden som fanns hos BM), och blir jag gravid på en gång så blir BF i slutet av Maj. Lycka till och hoppas vi ses här snart! Vi försöker också med trean. =)
  4. 2
    Jag hoppas också att jag hamnar här! Ska ta ut min spiral om 2 veckor (första lediga tiden som fanns hos BM), och blir jag gravid på en gång så blir BF i slutet av Maj. Lycka till och hoppas vi ses här snart! Vi försöker också med trean. =)
  5. Cinco
    #3
    Jag hade troligtvis ÄL igår, så förhoppningsvis gror snart en liten majblomma i min mage!
    Hoppas vi får stanna här tillsammans, alla som vill ha en liten i maj!
  6. 3
    Jag hade troligtvis ÄL igår, så förhoppningsvis gror snart en liten majblomma i min mage!
    Hoppas vi får stanna här tillsammans, alla som vill ha en liten i maj!
  7. Medlem sedan
    Aug 2012
    #4
    Jag hoppas jag hamnar i denna månad, längtar så efter vårt första tillskott ). Snart får vi veta om Lillen kommer till Maj.
  8. 4
    Jag hoppas jag hamnar i denna månad, längtar så efter vårt första tillskott ). Snart får vi veta om Lillen kommer till Maj.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar