Velourbyxor
Småbarn
  1. Medlem sedan
    Apr 2000
    #1

    Velourbyxor

    Någon som vet var jag kan hitta velourbyxor i strl 128 el 134? HM har haft tidigare men nu hittar jag inga. Möjligen får de in senare i höst, men tips om var jag kan hitta sådana redan nu vore toppen.
  2. 1
    Velourbyxor Någon som vet var jag kan hitta velourbyxor i strl 128 el 134? HM har haft tidigare men nu hittar jag inga. Möjligen får de in senare i höst, men tips om var jag kan hitta sådana redan nu vore toppen.
  3. Medlem sedan
    Sep 1999
    #2
    NK har från juicy couture mohahahhah)))
    Annars tyvärr... Jag hade chansat på zara.
  4. 2
    NK har från juicy couture mohahahhah)))
    Annars tyvärr... Jag hade chansat på zara.
  5. Medlem sedan
    Apr 2000
    #3
    Tack! Zara hade jag helt glömt bort så det var ett bra tips. Vi hittade på Cubus till slut, men det fanns visst bara "fula" färger (dvs inga svarta eller grå i rätt storlek). Men då ska jag ta en tur till Zara och se vad som finns där. Juicy couture tror jag vi hoppar över oavsett vilka färger de har
  6. 3
    Tack! Zara hade jag helt glömt bort så det var ett bra tips. Vi hittade på Cubus till slut, men det fanns visst bara "fula" färger (dvs inga svarta eller grå i rätt storlek). Men då ska jag ta en tur till Zara och se vad som finns där. Juicy couture tror jag vi hoppar över oavsett vilka färger de har
  7. Medlem sedan
    Sep 1999
    #4
    var lite sugen på att testa juicy på tradera men det sprang iväg
    Tack för tipset om hollister, en gudmor gick och handlade och de kom i fredags - hon är helnöjd, de är riktigt tighta och bra.
    Idag hittade vi bl a en kavaj på hm och har precis lagt en order på gap (25% tom idag Småsystrarna mycket nöjda som får tröjor med engelska flaggan (kan inte rå gör att jag tycker det är snyggare än den amerikanska
  8. 4
    var lite sugen på att testa juicy på tradera men det sprang iväg
    Tack för tipset om hollister, en gudmor gick och handlade och de kom i fredags - hon är helnöjd, de är riktigt tighta och bra.
    Idag hittade vi bl a en kavaj på hm och har precis lagt en order på gap (25% tom idag Småsystrarna mycket nöjda som får tröjor med engelska flaggan (kan inte rå gör att jag tycker det är snyggare än den amerikanska
  9. Medlem sedan
    Apr 2000
    #5
    Haha, jag håller helt med dig, jag avstyrde div inköp med tryck av amerikanska flaggan på i somras. Däremot har jag aldrig bråkat om de vill ha den engelska flaggan på sig... Hollister är alltid bra har jag förstått ;-) jag fattar inte grejen riktigt, tycker det är helt ordinära kläder till extraordinära priser, men så går ju inte jag i sexan heller, det kan bero på det...
  10. 5
    Haha, jag håller helt med dig, jag avstyrde div inköp med tryck av amerikanska flaggan på i somras. Däremot har jag aldrig bråkat om de vill ha den engelska flaggan på sig... Hollister är alltid bra har jag förstått ;-) jag fattar inte grejen riktigt, tycker det är helt ordinära kläder till extraordinära priser, men så går ju inte jag i sexan heller, det kan bero på det...
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar