Är det inga som ska få barn i April??
_1304 Aprilbarn
  1. Anonym
    #1

    Är det inga som ska få barn i April??

    Är det jag som har fel på min dator? Jag kan inte se ett enda inlägg här? Ingen som ska ha barn i April??
  2. 1
    Är det inga som ska få barn i April?? Är det jag som har fel på min dator? Jag kan inte se ett enda inlägg här? Ingen som ska ha barn i April??
  3. Medlem sedan
    Jan 2012
    #2
    Jag är inte helt säker, ska göra testet idag men är på BIM+10 så.. Stämmer mina beräkningar så blir det troligen BF den 5 april.
  4. 2
    Jag är inte helt säker, ska göra testet idag men är på BIM+10 så.. Stämmer mina beräkningar så blir det troligen BF den 5 april.
  5. Medlem sedan
    Aug 2012
    #3
    Jag ska ha bebis i april.
  6. 3
    Jag ska ha bebis i april.
  7. Medlem sedan
    Aug 2012
    #4
    Jag ska ha i mitten av april
  8. 4
    Jag ska ha i mitten av april
  9. Medlem sedan
    Aug 2012
    #5
    Jo, vi ska ha nr 3 i början av april
    Känns toppen!
  10. 5
    Jo, vi ska ha nr 3 i början av april
    Känns toppen!
  11. Anonym
    #6
    Ja men va roligt, men ingen som skrivit här inne förut? Jag kan nämligen inte se några inlägg här inne...
  12. 6
    Ja men va roligt, men ingen som skrivit här inne förut? Jag kan nämligen inte se några inlägg här inne...
  13. Medlem sedan
    Jan 2012
    #7
    Jag plussade nu på morgonen, kan fortfarande inte riktigt tro på det - hur mycket jag än tittar på bilden jag tog. Min make sa "gå och lägg dig igen, du ser trött ut" men... Tror ni att jag kan göra det nu? Plusset kom verkligen fram direkt, vilket nästan gjorde mig stum för tillfället.
  14. 7
    Jag plussade nu på morgonen, kan fortfarande inte riktigt tro på det - hur mycket jag än tittar på bilden jag tog. Min make sa "gå och lägg dig igen, du ser trött ut" men... Tror ni att jag kan göra det nu? Plusset kom verkligen fram direkt, vilket nästan gjorde mig stum för tillfället.
  15. Medlem sedan
    Aug 2012
    #8
    Tror ingen annan skrivit före dig. Du är den första jag ser som skrivit.
  16. 8
    Tror ingen annan skrivit före dig. Du är den första jag ser som skrivit.
  17. Jumaxx
    #9
    Grattis!
  18. 9
    Grattis!
  19. Medlem sedan
    Oct 2009
    #10
    Efter 2 negativa test gjorde vi ytterligare 1 test några dagar senare och fick då ett plus!!! BF 4 april. Andra barnet.
  20. 10
    Efter 2 negativa test gjorde vi ytterligare 1 test några dagar senare och fick då ett plus!!! BF 4 april. Andra barnet.
  21. Medlem sedan
    Jan 2012
    #11
    Grattis och välkommen hit :-)
  22. 11
    Grattis och välkommen hit :-)
  23. Medlem sedan
    Oct 2009
    #12
    Tack och grattis du med! Och alla andra oxå!
  24. 12
    Tack och grattis du med! Och alla andra oxå!
  25. Medlem sedan
    Aug 2012
    #13
    Det blir ingen nr 3 i april, fick missfall nu i v.8. Känns riktigt tråkigt, men svårt att styra kroppen. Hur eller hur så får ni lycka till allihopa!!
  26. 13
    Det blir ingen nr 3 i april, fick missfall nu i v.8. Känns riktigt tråkigt, men svårt att styra kroppen. Hur eller hur så får ni lycka till allihopa!!
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar