Då skriver jag in mig här
_1304 Aprilbarn
  1. Jumaxx
    #1

    Då skriver jag in mig här

    Hej!

    Det verkar vara ont om mammor som väntar smått i april än så länge, men jag antar att vi kommer bli fler så småning om.

    Jag väntar, rätt oväntat, min trea i mitten av april.
  2. 1
    Då skriver jag in mig här Hej!

    Det verkar vara ont om mammor som väntar smått i april än så länge, men jag antar att vi kommer bli fler så småning om.

    Jag väntar, rätt oväntat, min trea i mitten av april.
  3. Medlem sedan
    Nov 2008
    #2
    Hakar på jag med...

    Jag väntar också nummer tre, en liten sladdis, i början på april.
  4. 2
    Hakar på jag med...

    Jag väntar också nummer tre, en liten sladdis, i början på april.
  5. Medlem sedan
    Aug 2012
    #3
    Jag hoppar in jag med, trodde jag skulle vara ensam om att våga chansa på att bebben stannar i magen o kommer i april! Efterlängtad bebis då vi försökt men fått utomkveds och missfall de 2 senaste gångerna. Men den här gången känns det rätt! Iaf om man ska gå efter hur illa jag mår, sägs ju att ju mer illamående dessto friskare bebis. Någon mer än jag som tycker det är knäppt!?
  6. 3
    Jag hoppar in jag med, trodde jag skulle vara ensam om att våga chansa på att bebben stannar i magen o kommer i april! Efterlängtad bebis då vi försökt men fått utomkveds och missfall de 2 senaste gångerna. Men den här gången känns det rätt! Iaf om man ska gå efter hur illa jag mår, sägs ju att ju mer illamående dessto friskare bebis. Någon mer än jag som tycker det är knäppt!?
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar