En flicka!
_1208 Augustibarn
  1. Medlem sedan
    Feb 2011
    #1

    En flicka!

    Vår snutta kom sent i söndags kväll kl 23.32 och vägde ca 3450g. Ska se hur mkt jag hinner skriva innan hon vaknar... Iallafall tyckte jag att jag hade regelbundna värkar i söndags mitt på dan, vi åkte in v tre och de konstaterade at det nog inte var riktigt värkarbete men att mit blodtryck var alfeles för högt. Efterom jag var 38+3 valde de att sätta igång mig vid 17 och sen gic det lite fram och tillbaka och hit och dit men efter skitjobbigt krystande som kändes som en evighet föddes hon til slut! Hinner inte skriva mer nu men önskar alla stort lycka til!
  2. 1
    En flicka! Vår snutta kom sent i söndags kväll kl 23.32 och vägde ca 3450g. Ska se hur mkt jag hinner skriva innan hon vaknar... Iallafall tyckte jag att jag hade regelbundna värkar i söndags mitt på dan, vi åkte in v tre och de konstaterade at det nog inte var riktigt värkarbete men att mit blodtryck var alfeles för högt. Efterom jag var 38+3 valde de att sätta igång mig vid 17 och sen gic det lite fram och tillbaka och hit och dit men efter skitjobbigt krystande som kändes som en evighet föddes hon til slut! Hinner inte skriva mer nu men önskar alla stort lycka til!
  3. Medlem sedan
    Oct 2011
    #2
    å vad kul stort grattis till er
  4. 2
    å vad kul stort grattis till er
  5. Medlem sedan
    Jan 2012
    #3
    Grattis till dig! Lycka till du med framöver
  6. 3
    Grattis till dig! Lycka till du med framöver
  7. Medlem sedan
    Oct 2010
    #4
    Stort grattis!!
  8. 4
    Stort grattis!!
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar