timer till motorvärmare?
Bilsnack
  1. Medlem sedan
    Aug 2005
    #1

    timer till motorvärmare?

    Jag är ute efter en timer till motorvärmaren. Den jag har är fast ihop med vägguttaget, men den fungerar inte längre. Vill ha antingen en ny sådan eller en lös timer, det spelar ingen roll. Det viktiga är att den ska ha en nedräkningstid på 10-12 timmar, varav de sista 3 timmarna ska ha påslagen ström.
    Eftersom jag jobbar olika tider varje dag vill jag inte ha en man ställer in på vissa klockslag.

    Vet någon om var jag kan få tag på en sådan?
  2. 1
    timer till motorvärmare? Jag är ute efter en timer till motorvärmaren. Den jag har är fast ihop med vägguttaget, men den fungerar inte längre. Vill ha antingen en ny sådan eller en lös timer, det spelar ingen roll. Det viktiga är att den ska ha en nedräkningstid på 10-12 timmar, varav de sista 3 timmarna ska ha påslagen ström.
    Eftersom jag jobbar olika tider varje dag vill jag inte ha en man ställer in på vissa klockslag.

    Vet någon om var jag kan få tag på en sådan?
  3. Medlem sedan
    Jan 2001
    #2
    Clas Ohlson kanske. Vi har en man sätter i väggurtaget och som kan ställas in med fjärrkontroll.
  4. 2
    Clas Ohlson kanske. Vi har en man sätter i väggurtaget och som kan ställas in med fjärrkontroll.
  5. Medlem sedan
    Aug 2007
    #3
    Där skulle jag klart rekommendera en digital veckotimer som tex Biltema har (artnr 35-0057) för billiga 80:-.
  6. 3
    Där skulle jag klart rekommendera en digital veckotimer som tex Biltema har (artnr 35-0057) för billiga 80:-.
  7. Medlem sedan
    Aug 2005
    #4
    Tack för tipsen! Men tyvärr så har jag ett 8-veckors schema på jobbet så en veckotimer funkar inte riktigt heller. Får se om jag hittar nån som är lätt att ändra tiden utan allt för många knapptryckningar.
  8. 4
    Tack för tipsen! Men tyvärr så har jag ett 8-veckors schema på jobbet så en veckotimer funkar inte riktigt heller. Får se om jag hittar nån som är lätt att ändra tiden utan allt för många knapptryckningar.
  9. Medlem sedan
    Aug 2007
    #5
    Okey då finns förmodligen bara det klassiska vridtimern som är lätt ändra tiden med och vill man slippa flippa allt för mycket med dessa små tagar har även Biltema ett 3- pack sådana för 70:- så du iaf har tre "färdiga" tider att använda. :-)
  10. 5
    Okey då finns förmodligen bara det klassiska vridtimern som är lätt ändra tiden med och vill man slippa flippa allt för mycket med dessa små tagar har även Biltema ett 3- pack sådana för 70:- så du iaf har tre "färdiga" tider att använda. :-)
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar