Först ut!?
_1305 Majbarn
  1. Sugen på sladdis :)
    #1

    Först ut!?

    Fick ett svaaagt plus nu ikväll, två dagar innan beräknad mens. Ska testa igen med morgonurin så får vi se om jag vågar hoppas på att hamna här... Beräknad förlossning skulle bli 1 maj i så fall! Lycka till allihop!
  2. 1
    Först ut!? Fick ett svaaagt plus nu ikväll, två dagar innan beräknad mens. Ska testa igen med morgonurin så får vi se om jag vågar hoppas på att hamna här... Beräknad förlossning skulle bli 1 maj i så fall! Lycka till allihop!
  3. Cinco
    #2
    Grattis!!
    Ja, du är först ut Vad roligt!
    Jag ska testa till helgen. Får bf kring 6/5 om det tagit sig denna gången!
  4. 2
    Grattis!!
    Ja, du är först ut Vad roligt!
    Jag ska testa till helgen. Får bf kring 6/5 om det tagit sig denna gången!
  5. Sugen på sladdis
    #3

    Nähe, det blev inget!

    Jag började blöda idag istället för att få ett starkare plus, så det måste vara ett tidigt missfall. Ett sånt man inte ens hade märkt om man inte är testoholic som jag och börjar testa flera dagar innan beräknad mens.

    Men jag ger inte upp hoppet om en majbebis än, jag hinner faktiskt med ett nytt försök i den här gruppen och kan i så fall bli sist ut istället!
  6. 3
    Nähe, det blev inget! Jag började blöda idag istället för att få ett starkare plus, så det måste vara ett tidigt missfall. Ett sånt man inte ens hade märkt om man inte är testoholic som jag och börjar testa flera dagar innan beräknad mens.

    Men jag ger inte upp hoppet om en majbebis än, jag hinner faktiskt med ett nytt försök i den här gruppen och kan i så fall bli sist ut istället!
  7. Tripptrapptrull
    #4
    Synd med det tidiga missfallet, hoppas på ett lyckat försök nästa gång! Vi har börjat bebisverkstaden idag. ÄR ett tag till nästa ägglossning, men man vet ju aldrig. Hoppa spå sen Maj-bebis här med. =)
  8. 4
    Synd med det tidiga missfallet, hoppas på ett lyckat försök nästa gång! Vi har börjat bebisverkstaden idag. ÄR ett tag till nästa ägglossning, men man vet ju aldrig. Hoppa spå sen Maj-bebis här med. =)
  9. Cinco
    #5
    Nej, vad tråkigt att höra
    Bättre lycka nästa gång!

    Jag testar imorgon bitti, har köpt ett CB digital. Brösten spänner, de känns större & tyngre. Samtidigt känns det som mensen är på G. BIM på måndag...!
  10. 5
    Nej, vad tråkigt att höra
    Bättre lycka nästa gång!

    Jag testar imorgon bitti, har köpt ett CB digital. Brösten spänner, de känns större & tyngre. Samtidigt känns det som mensen är på G. BIM på måndag...!
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar