Facebookgruppen Septembermammor 2012
_1209 Septemberbarn
  1. Medlem sedan
    Feb 2012
    #1

    Facebookgruppen Septembermammor 2012

    Hej!

    Ska försöka bjuda in alla ni som skrivit namn imorn eller denna vecka, har varit lite mkt nu med både min bok och dödsfall i sambons familj...

    Ni som inte vill skriva namn här men vill vara med kan väl skicka privat meddelande? Heter ni något vanligt får ni ge fler ledtrådar oxå, som hur profilbilden ser ut eller nåt

    Kram på er!
  2. 1
    Facebookgruppen Septembermammor 2012 Hej!

    Ska försöka bjuda in alla ni som skrivit namn imorn eller denna vecka, har varit lite mkt nu med både min bok och dödsfall i sambons familj...

    Ni som inte vill skriva namn här men vill vara med kan väl skicka privat meddelande? Heter ni något vanligt får ni ge fler ledtrådar oxå, som hur profilbilden ser ut eller nåt

    Kram på er!
  3. Medlem sedan
    Feb 2012
    #2
    Du ska kunna söka på frufriberg och hitta mig. Bild på min mage i svart klänning
  4. 2
    Du ska kunna söka på frufriberg och hitta mig. Bild på min mage i svart klänning
  5. Medlem sedan
    Feb 2012
    #3
    NU ÄR GRUPPEN ÖPPEN istället, för det gick bara att invitera folk jag redan är vän med = ingen här... Så när alla har hittat den och gått ned, stänger jag den så att bara vi kan se allt, ok? Septembermammor 2012 ska den heta och jag heter Anna Granström!
  6. 3
    NU ÄR GRUPPEN ÖPPEN istället, för det gick bara att invitera folk jag redan är vän med = ingen här... Så när alla har hittat den och gått ned, stänger jag den så att bara vi kan se allt, ok? Septembermammor 2012 ska den heta och jag heter Anna Granström!
  7. Medlem sedan
    Dec 2011
    #4
    Hejsan! vet inte om jag söker fel eller vad, men hittar fortfarande ingen grupp med det namnet och ingen annan som skulle kunna vara den heller....
    Någon annan som hittar den?
  8. 4
    Hejsan! vet inte om jag söker fel eller vad, men hittar fortfarande ingen grupp med det namnet och ingen annan som skulle kunna vara den heller....
    Någon annan som hittar den?
  9. Medlem sedan
    Sep 2008
    #5
    Hittar inte heller någon grupp, har sökt några gånger nu men får absolut inte upp någonting..
  10. 5
    Hittar inte heller någon grupp, har sökt några gånger nu men får absolut inte upp någonting..
  11. Medlem sedan
    Feb 2012
    #6
    Hittar den inte heller, men lägg till mig som vän och bjud in mig då så får vi se om det går att göra så
  12. 6
    Hittar den inte heller, men lägg till mig som vän och bjud in mig då så får vi se om det går att göra så
  13. Medlem sedan
    Mar 2012
    #7
    Hittar inte jag heller :-(
  14. 7
    Hittar inte jag heller :-(
  15. Medlem sedan
    Jan 2010
    #8
    Jag hittar den inte heller, men dig hittar jag:-)
  16. 8
    Jag hittar den inte heller, men dig hittar jag:-)
  17. Medlem sedan
    Dec 2011
    #9
    Nu hittar jag gruppen, men det gör jag först efter att jag är vän med Anna!
  18. 9
    Nu hittar jag gruppen, men det gör jag först efter att jag är vän med Anna!
  19. Medlem sedan
    May 2012
    #10
    Hej!

    Jag har hängt här ett tag men inte skrivit så mycket, mest läst Jag vill jättegärna vara med i gruppen på Facebook (BF 15/9), men hänger inte riktigt med på hur jag ska göra då det verkar vara svårt att hitta?

    Jag heter Anna Fogelström, har en närbild på ansiktet som profilbild, där jag tittar uppåt och åt sidan.
  20. 10
    Hej!

    Jag har hängt här ett tag men inte skrivit så mycket, mest läst Jag vill jättegärna vara med i gruppen på Facebook (BF 15/9), men hänger inte riktigt med på hur jag ska göra då det verkar vara svårt att hitta?

    Jag heter Anna Fogelström, har en närbild på ansiktet som profilbild, där jag tittar uppåt och åt sidan.
  21. Medlem sedan
    Mar 2008
    #11
    Har skickat vänförfrågan till dig för jag hittar fortfarande ingen grupp, får se om det hjälper
  22. 11
    Har skickat vänförfrågan till dig för jag hittar fortfarande ingen grupp, får se om det hjälper
  23. Medlem sedan
    Feb 2009
    #12
    När det fungerar så säg gärna till hur man ska göra!!

    Är ju lite motsträvig till att blanda FB ch AFF! Men kommer isf lägga er som "begränsad" el vad det nu kallas.
    Vill ju inte missa alla inlägg bilder osv, om FB gruppen drar igång ordentligt kommer nog aktiviteten här inne minskas väldigt mycket.
  24. 12
    När det fungerar så säg gärna till hur man ska göra!!

    Är ju lite motsträvig till att blanda FB ch AFF! Men kommer isf lägga er som "begränsad" el vad det nu kallas.
    Vill ju inte missa alla inlägg bilder osv, om FB gruppen drar igång ordentligt kommer nog aktiviteten här inne minskas väldigt mycket.
  25. Medlem sedan
    Dec 2011
    #13
    Testa om det funkar att komma till gruppen via denna länk!
    https://www.facebook.com/groups/398673966866962/

    Hoppas det funkar!
  26. 13
    Testa om det funkar att komma till gruppen via denna länk!
    https://www.facebook.com/groups/398673966866962/

    Hoppas det funkar!
  27. Medlem sedan
    Sep 2008
    #14
    Det funkade alldeles utmärkt : )
  28. 14
    Det funkade alldeles utmärkt : )
  29. Medlem sedan
    Jan 2010
    #15
    Toppen! Via länken funkar det bra:-)
  30. 15
    Toppen! Via länken funkar det bra:-)
  31. Medlem sedan
    May 2011
    #16
    Då la jag också till mig i gruppen.
  32. 16
    Då la jag också till mig i gruppen.
  33. Medlem sedan
    Mar 2008
    #17
    Hittade och har skickat förfrågan
  34. 17
    Hittade och har skickat förfrågan
  35. Medlem sedan
    Mar 2008
    #18
    Ja nu är jag oxå med
  36. 18
    Ja nu är jag oxå med
  37. Medlem sedan
    Feb 2009
    #19
    Ja nu har jag försökt joina jag också!!
  38. 19
    Ja nu har jag försökt joina jag också!!
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar