Stockholmsträff nästa vecka?
_1207 Julibarn
  1. Medlem sedan
    Nov 2011
    #1

    Stockholmsträff nästa vecka?

    Vad säger ni, ska vi ses nästa vecka? Torsdag eller fredag nästa vecka?
  2. 1
    Stockholmsträff nästa vecka? Vad säger ni, ska vi ses nästa vecka? Torsdag eller fredag nästa vecka?
  3. Medlem sedan
    Dec 2011
    #2
    Vad skoj!
    Plats? Beroende på var kan vi komma!
    Dock bvc inbokat kl 11.30 på torsdag!
  4. 2
    Vad skoj!
    Plats? Beroende på var kan vi komma!
    Dock bvc inbokat kl 11.30 på torsdag!
  5. Medlem sedan
    Jun 2011
    #3
    Fy vad jag också vill! Lite svårt när man bor 9 mil söder om Göteborg dock :/
  6. 3
    Fy vad jag också vill! Lite svårt när man bor 9 mil söder om Göteborg dock :/
  7. Medlem sedan
    Jun 2006
    #4
    Jag träffas gärna om det är några som kan, spelar ingen roll torsdag eller fredag. Något cafe? eller promenad?
    Åsa med Liv 11/02 +Eira 01/08 +Saga 06/12
  8. 4
    Jag träffas gärna om det är några som kan, spelar ingen roll torsdag eller fredag. Något cafe? eller promenad?
  9. Medlem sedan
    Jan 2012
    #5
    Jag är med på det! Skulle vara skoj. Någon som känner till ett barnvänligt fikaställe kanske? Jag vet att på vissa ställen får man inte ta med sig barnvagn in.
  10. 5
    Jag är med på det! Skulle vara skoj. Någon som känner till ett barnvänligt fikaställe kanske? Jag vet att på vissa ställen får man inte ta med sig barnvagn in.
  11. Medlem sedan
    Nov 2011
    #6
    Om det är fint väder kanske man kan ta en promenad på Djurgården, eller är det för otillgängligt? Annars vet jag ett fik nära Rålis som är barnvagnsvänligt. Några andra förslag?
  12. 6
    Om det är fint väder kanske man kan ta en promenad på Djurgården, eller är det för otillgängligt? Annars vet jag ett fik nära Rålis som är barnvagnsvänligt. Några andra förslag?
  13. Medlem sedan
    Jun 2012
    #7
    Vad roligt, jag följer gärna med. Är ny här på forumet men tycker att det låter kul med en träff!

    Rålis låter bra, är det dåligt väder är Thelins på Fridhemsplan bra för fika.
  14. 7
    Vad roligt, jag följer gärna med. Är ny här på forumet men tycker att det låter kul med en träff!

    Rålis låter bra, är det dåligt väder är Thelins på Fridhemsplan bra för fika.
  15. Medlem sedan
    Jan 2012
    #8
    Hur hittar man till rålis?
  16. 8
    Hur hittar man till rålis?
  17. Medlem sedan
    Nov 2011
    #9
    Nu försöker jag kämpa emot min blyga sida och komma med ett förslag:

    Ska vi ses vid Thelins (T-bana Fridhemsplan, uppgång mot St Eriksgatan/Västermalmsgallerian, mitt emot DagLivs) vid kl 14 på torsdag? Om vädret är fint kan man ju promenera gemensamt neråt vattnet, annars fika på Thelins?
  18. 9
    Nu försöker jag kämpa emot min blyga sida och komma med ett förslag:

    Ska vi ses vid Thelins (T-bana Fridhemsplan, uppgång mot St Eriksgatan/Västermalmsgallerian, mitt emot DagLivs) vid kl 14 på torsdag? Om vädret är fint kan man ju promenera gemensamt neråt vattnet, annars fika på Thelins?
  19. Medlem sedan
    Jan 2012
    #10
    Absolut för min del, det låter himla mysigt!
  20. 10
    Absolut för min del, det låter himla mysigt!
  21. Medlem sedan
    Dec 2011
    #11
    Åh Torsdag kan inte jag...Får besök! Nästa gång halar jag på!
  22. 11
    Åh Torsdag kan inte jag...Får besök! Nästa gång halar jag på!
  23. Medlem sedan
    Nov 2011
    #12
    hej ledsen att jag lägger mig i sent, men menar ni tors som imorgon 6/9? Får man följa med? Kan inte lova att Pyret sköter sig, vi har noll rutiner, men jag gör jättegärna ett försök!
  24. 12
    hej ledsen att jag lägger mig i sent, men menar ni tors som imorgon 6/9? Får man följa med? Kan inte lova att Pyret sköter sig, vi har noll rutiner, men jag gör jättegärna ett försök!
  25. Medlem sedan
    Nov 2011
    #13
    6/9 kl 14 ja! Vi verkar bli tre stycken den här gången, kul!
  26. 13
    6/9 kl 14 ja! Vi verkar bli tre stycken den här gången, kul!
  27. Medlem sedan
    Dec 2011
    #14
    Nu avbokade mitt besök imorrn, pga hon är förkyld. Dock vet jag inte om jag kan ta mig dit - mitt i city. Kommer med bil nämligen. Och är inte så haj på Stockholm via bil...
  28. 14
    Nu avbokade mitt besök imorrn, pga hon är förkyld. Dock vet jag inte om jag kan ta mig dit - mitt i city. Kommer med bil nämligen. Och är inte så haj på Stockholm via bil...
  29. Medlem sedan
    Nov 2011
    #15
    Sinisalo - det är ganska lätt att röra sig runt Rålis och Fridhemsplan med bil, men jag förstår att det känns lite stressigt om man är ovan! Hoppas du kan komma så blir vi fyra
  30. 15
    Sinisalo - det är ganska lätt att röra sig runt Rålis och Fridhemsplan med bil, men jag förstår att det känns lite stressigt om man är ovan! Hoppas du kan komma så blir vi fyra
  31. Medlem sedan
    Jun 2012
    #16
    Hoppas ni får trevligt, jag är gärna på nästa gång
  32. 16
    Hoppas ni får trevligt, jag är gärna på nästa gång
  33. Medlem sedan
    Jan 2012
    #17
    Tyvärr så har jag fått förhinder, så jag tar mig inte in till stan idag :/
  34. 17
    Tyvärr så har jag fått förhinder, så jag tar mig inte in till stan idag :/
  35. Medlem sedan
    Nov 2011
    #18
    Jag är sen, men på väg!
  36. 18
    Jag är sen, men på väg!
  37. Medlem sedan
    Dec 2011
    #19
    Och jag fick annat på halsen!
    Men halar gärna på nästa gång!
  38. 19
    Och jag fick annat på halsen!
    Men halar gärna på nästa gång!
  39. Medlem sedan
    Aug 2012
    #20
    Hej alla!!

    Blev det någon träff för er?? Jag missade detta men hakar gärna på nästa gång!!
  40. 20
    Hej alla!!

    Blev det någon träff för er?? Jag missade detta men hakar gärna på nästa gång!!
Sidan 1 av 2 12 SistaSista
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar