ÄgglossningssymptoM
Provrörsbefruktning - IVF
  1. Anonym
    #1

    ÄgglossningssymptoM

    Hej! Jag började min ivf-behandling i söndags. Min första. Igår tog jag spruta som stoppar min ägglossning. Idag var jag på UL och såg normalt ut.
    Men sen har det varit precis som om jag har ägglossning. Någon som varit med om att det kan vara "kladdigt" när man går på toa?
  2. 1
    ÄgglossningssymptoM Hej! Jag började min ivf-behandling i söndags. Min första. Igår tog jag spruta som stoppar min ägglossning. Idag var jag på UL och såg normalt ut.
    Men sen har det varit precis som om jag har ägglossning. Någon som varit med om att det kan vara "kladdigt" när man går på toa?
  3. Medlem sedan
    Jun 2009
    #2
    Jag har tagit Nässpayen som ska stoppa ÄL och sånt i 8 dagar.
    Men för 6-7 dagar sen hade jag som mycket klet och vitt äggiga flytningar så jag vet då inte om jag hade ÄL då eller om det bara var nåt annat tillfälligt.
    *Tron är det första en människa upplever*
    *Kärleken är den starkaste makten på jorden*
    *Hoppet är det sista som lämnar människan*
    Alltså Livet består av Tro Hopp Och Kärlek!
    En välsignelse för alla!

    Min blogg:
    http://blogg.alltforforaldrar.se/longingforachild/
  4. 2
    Jag har tagit Nässpayen som ska stoppa ÄL och sånt i 8 dagar.
    Men för 6-7 dagar sen hade jag som mycket klet och vitt äggiga flytningar så jag vet då inte om jag hade ÄL då eller om det bara var nåt annat tillfälligt.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar