Äntligen!
_1302 Februaribarn
  1. Medlem sedan
    Jul 2012
    #1

    Äntligen!

    Idag kände jag bebisen böka runt för första gången! Så mysigt. Det känns mer verkligt nu.
    är i v 14/15 nu.
    Någon mer som känt något än?
  2. 1
    Äntligen! Idag kände jag bebisen böka runt för första gången! Så mysigt. Det känns mer verkligt nu.
    är i v 14/15 nu.
    Någon mer som känt något än?
  3. Medlem sedan
    Jun 2012
    #2
    Nej, vilken vecka är du i?
  4. 2
    Nej, vilken vecka är du i?
  5. Medlem sedan
    Jun 2012
    #3
    Nej är det ditt första eller andra?
  6. 3
    Nej är det ditt första eller andra?
  7. Medlem sedan
    Jun 2012
    #4
    Jag bara går och väntar o väntar... är i vecka 16/17 nu och tycker det är dags snart! =)
  8. 4
    Jag bara går och väntar o väntar... är i vecka 16/17 nu och tycker det är dags snart! =)
  9. Medlem sedan
    Jul 2012
    #5
    jag är i v 14/15 och det är min 3e graviditet (som gått längre än 12 veckor)
  10. 5
    jag är i v 14/15 och det är min 3e graviditet (som gått längre än 12 veckor)
  11. Medlem sedan
    Jul 2012
    #6
    Då känner du nog när som helst rörelser! Med mitt första barn kände jag första sparkarna i vecka 17.
  12. 6
    Då känner du nog när som helst rörelser! Med mitt första barn kände jag första sparkarna i vecka 17.
  13. Medlem sedan
    Apr 2010
    #7
    Hade känt lite otydligt innan men igår började den sparka loss ordentligt precis när vi stod framme vid kistan och skulle ta avsked på en begravning. Livet är bra underligt ibland.
    Sen var den helvild hela dagen, känt lite idag med men inte lika mycket som igår.
  14. 7
    Hade känt lite otydligt innan men igår började den sparka loss ordentligt precis när vi stod framme vid kistan och skulle ta avsked på en begravning. Livet är bra underligt ibland.
    Sen var den helvild hela dagen, känt lite idag med men inte lika mycket som igår.
  15. Medlem sedan
    Oct 2006
    #8
    Jag känner också nu vilken härlig känsla det är efter alla missfall som vart. jag väntar också min 3 som gått längre en 12 v
  16. 8
    Jag känner också nu vilken härlig känsla det är efter alla missfall som vart. jag väntar också min 3 som gått längre en 12 v
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar