v4+6 idag
_1305 Majbarn
  1. Medlem sedan
    Aug 2012
    #1

    v4+6 idag

    beräknad på min födelsedag 4 maj - hoppas hoppas att allt går bra!
  2. 1
    v4+6 idag beräknad på min födelsedag 4 maj - hoppas hoppas att allt går bra!
  3. Medlem sedan
    Dec 2011
    #2
    Åh vilken härlig födelsedagspresent. Jag är också beräknad till den 4 maj. Fick ett missfall i december i v 7 så känns lite som man går på nålar nu.... men gör som du hoppas hoppas det går bra denna gången.
  4. 2
    Åh vilken härlig födelsedagspresent. Jag är också beräknad till den 4 maj. Fick ett missfall i december i v 7 så känns lite som man går på nålar nu.... men gör som du hoppas hoppas det går bra denna gången.
  5. Medlem sedan
    Aug 2012
    #3
    Vi glädjs så länge man inte vet något annat, det är vår strategi humöret är upp och ner och jag är väldigt yr och trött, men i övrigt känns det mest surrealistiskt att jag är gravid. Hur är det för dig?
  6. 3
    Vi glädjs så länge man inte vet något annat, det är vår strategi humöret är upp och ner och jag är väldigt yr och trött, men i övrigt känns det mest surrealistiskt att jag är gravid. Hur är det för dig?
  7. Medlem sedan
    Feb 2005
    #4
    Grattis och välkommen hit :-))
  8. 4
    Grattis och välkommen hit :-))
  9. Medlem sedan
    Dec 2011
    #5
    Det gör vi också, glädjs så länge vi inte vet något annat, även om den där lilla nervositeten som man försöker koppla bort finns där. Jag är också trött och yr, ett litet malande illamående har också kommit de senaste dagarna men det är absolut överkomligt med lite mer vila än vanligt.
  10. 5
    Det gör vi också, glädjs så länge vi inte vet något annat, även om den där lilla nervositeten som man försöker koppla bort finns där. Jag är också trött och yr, ett litet malande illamående har också kommit de senaste dagarna men det är absolut överkomligt med lite mer vila än vanligt.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar