Troligen ägglossning idag
_1305 Majbarn
  1. Medlem sedan
    Mar 2007
    #1

    Troligen ägglossning idag

    Har troligen ägglossningen idag, iallafall om den har hoppat igång efter p.piller användandet (skulle i och för sig tro det så sugen som jag är att hoppa i säng... =) ) Så om ett par veckor får jag se om jag hamnar här. Så nu ska det beställas gravtest via internet, blir ju lite billigare än att köpa de på apoteken/affären.

    Både kul och lite långtråkigt med väntan, men gubben och jag pratar barnvagn och andra praktiska detaljer så det känns mest kul trots allt.

    Lycka till alla ni andra som väntar på ett plus!
  2. 1
    Troligen ägglossning idag Har troligen ägglossningen idag, iallafall om den har hoppat igång efter p.piller användandet (skulle i och för sig tro det så sugen som jag är att hoppa i säng... =) ) Så om ett par veckor får jag se om jag hamnar här. Så nu ska det beställas gravtest via internet, blir ju lite billigare än att köpa de på apoteken/affären.

    Både kul och lite långtråkigt med väntan, men gubben och jag pratar barnvagn och andra praktiska detaljer så det känns mest kul trots allt.

    Lycka till alla ni andra som väntar på ett plus!
  3. Medlem sedan
    Jan 2012
    #2
    Så härligt! Jag håller tummarna för er!
  4. 2
    Så härligt! Jag håller tummarna för er!
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar