födelsedag...
_1209 Septemberbarn
  1. Medlem sedan
    Jan 2008
    #1

    födelsedag...

    Idag för trettio år sedan, precis vid den här tiden, låg min mamma i en förlossningssal och skulle strax få se sin förstfödda dotter, mig, titta ut. Klockan 11.52 föddes jag... Tre år senare, i en annan förlossningssal födde min sambos mamma sitt fjärde barn, sin första son, kl. 17.15. I år går vi och väntar på vårt andra gemensamma barn, som kan, och får komma när det vill nu (bf 22/9) men hoppas på att vi får fira våra egna födelsedagar som vi planerat, genom att gå ut och äta ikväll, och inte i en förlossningssal... Hoppas på att några av er andra, som har bf idag eller i dagarna runt omkring får träffa era efterlängtade bebisar idag och att vår bebis håller sig kvar åtminstone tills imorgon, så den får en egen födelsedag. Inga tecken på att en förlossning skulle vara så nära så att h*n kommer idag än så länge i alla fall... Ha en bra dag, det tänker jag ha!
  2. 1
    födelsedag... Idag för trettio år sedan, precis vid den här tiden, låg min mamma i en förlossningssal och skulle strax få se sin förstfödda dotter, mig, titta ut. Klockan 11.52 föddes jag... Tre år senare, i en annan förlossningssal födde min sambos mamma sitt fjärde barn, sin första son, kl. 17.15. I år går vi och väntar på vårt andra gemensamma barn, som kan, och får komma när det vill nu (bf 22/9) men hoppas på att vi får fira våra egna födelsedagar som vi planerat, genom att gå ut och äta ikväll, och inte i en förlossningssal... Hoppas på att några av er andra, som har bf idag eller i dagarna runt omkring får träffa era efterlängtade bebisar idag och att vår bebis håller sig kvar åtminstone tills imorgon, så den får en egen födelsedag. Inga tecken på att en förlossning skulle vara så nära så att h*n kommer idag än så länge i alla fall... Ha en bra dag, det tänker jag ha!
  3. Medlem sedan
    Feb 2012
    #2
    Grattis! Håller tummen för att bebis stannar lite till. Istället kan väl jag få föda som har BF idag?
  4. 2
    Grattis! Håller tummen för att bebis stannar lite till. Istället kan väl jag få föda som har BF idag?
  5. Medlem sedan
    Apr 2012
    #3
    Lycka till och ha en trevlig födelsedag!
  6. 3
    Lycka till och ha en trevlig födelsedag!
  7. Medlem sedan
    Feb 2009
    #4
    Grattis!
    Bebisen stannar säkert inne en dag till
    Kram!
  8. 4
    Grattis!
    Bebisen stannar säkert inne en dag till
    Kram!
  9. Medlem sedan
    Jan 2008
    #5
    Nu är det läggdags efter en mkt trevlig födelsedag, fortfarande inga tecken på närliggande förlossning, så vi verkar få ha vår dag för oss själva... Nu när dagen är över är bebisen välkommen när den vill, vi är redo (så redo vi kan bli)...
  10. 5
    Nu är det läggdags efter en mkt trevlig födelsedag, fortfarande inga tecken på närliggande förlossning, så vi verkar få ha vår dag för oss själva... Nu när dagen är över är bebisen välkommen när den vill, vi är redo (så redo vi kan bli)...
  11. Medlem sedan
    Mar 2008
    #6
    Grattis på födelsedagen
  12. 6
    Grattis på födelsedagen
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar