BF idag!
_1209 Septemberbarn
  1. Medlem sedan
    Apr 2012
    #1

    BF idag!

    Idag den 6:e har jag min bf! Mina två tidigare kom tre dagar innan så jag trodde nog att den skulle komma den tredje! Bebisen är fixerad och jag har haft en del kraftiga förvärkar som gjort rejält ont. Känns ändå konstigt att det kan dröja ända till den 20:e innan bebisen kommer eller att de sätter igång mig. Nåja vi får väl se! Kan bara hålla med någon som skrev tidigare i en tråd att det är bra konstigt att man kan längta till smärtan som kommer! Men nu vill jag, maken och barnen gärna träffa henne eller honom därinne! Jag har läst att det finns en fb-sida men vet inte adressen! Den som vet får gärna tipsa! Nej nu måste jag sova! Godnatt alla septembermammor (och de som fick i augusti)
  2. 1
    BF idag! Idag den 6:e har jag min bf! Mina två tidigare kom tre dagar innan så jag trodde nog att den skulle komma den tredje! Bebisen är fixerad och jag har haft en del kraftiga förvärkar som gjort rejält ont. Känns ändå konstigt att det kan dröja ända till den 20:e innan bebisen kommer eller att de sätter igång mig. Nåja vi får väl se! Kan bara hålla med någon som skrev tidigare i en tråd att det är bra konstigt att man kan längta till smärtan som kommer! Men nu vill jag, maken och barnen gärna träffa henne eller honom därinne! Jag har läst att det finns en fb-sida men vet inte adressen! Den som vet får gärna tipsa! Nej nu måste jag sova! Godnatt alla septembermammor (och de som fick i augusti)
  3. Medlem sedan
    Feb 2012
    #2
    Om du skrollar ner några konversationer finns det en tråd med en länk! Jag kollar upp imorn annars. Där är det mkt mer action än här! Både med
    bilder på magar och nyfödda. Och annat.

    Heja BF! Mitt BF var 3/9 men inget barn än...
  4. 2
    Om du skrollar ner några konversationer finns det en tråd med en länk! Jag kollar upp imorn annars. Där är det mkt mer action än här! Både med
    bilder på magar och nyfödda. Och annat.

    Heja BF! Mitt BF var 3/9 men inget barn än...
  5. Medlem sedan
    Apr 2012
    #3
    Hur känns det för dig! Känns det redan superjobbigt eller går det an? Jag längtar naturligtvis men idag känner jag mig inte så stressad vilket jag inte borde i och med att bf är idag men det känns inte som att jag kommer att klättra på väggarna om inte bebisen kommer på ännu ett par dagar!
  6. 3
    Hur känns det för dig! Känns det redan superjobbigt eller går det an? Jag längtar naturligtvis men idag känner jag mig inte så stressad vilket jag inte borde i och med att bf är idag men det känns inte som att jag kommer att klättra på väggarna om inte bebisen kommer på ännu ett par dagar!
  7. Medlem sedan
    Apr 2012
    #4
    Vad konstigt! Klockslagen stämmer inte! Jag skrev mitt inlägg några minuter efter 00.00 igår och jag svarade idag kl 10.30! Någon mer som får fel klockslag?
  8. 4
    Vad konstigt! Klockslagen stämmer inte! Jag skrev mitt inlägg några minuter efter 00.00 igår och jag svarade idag kl 10.30! Någon mer som får fel klockslag?
  9. Medlem sedan
    Apr 2012
    #5
    Jag hittar inte adressen till facebooksidan!
  10. 5
    Jag hittar inte adressen till facebooksidan!
  11. Medlem sedan
    Mar 2008
    #6
    Har flyttat fram länken åt dig
  12. 6
    Har flyttat fram länken åt dig
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar