Montering av underhållsladdare
Bilsnack
  1. Medlem sedan
    Jan 2001
    #1

    Montering av underhållsladdare

    Nu har jag införskaffat en underhållsladdare, Ctek. Så då återstår monteringen. Det jag undrar över är hur man drar in kabeln i kupén. Kan man dra den bredvid kabeln till kupévärmaren? Hur ska man få fatt på den sedan inifrån kupén. Hmm. Någon som har ett tips?
  2. 1
    Montering av underhållsladdare Nu har jag införskaffat en underhållsladdare, Ctek. Så då återstår monteringen. Det jag undrar över är hur man drar in kabeln i kupén. Kan man dra den bredvid kabeln till kupévärmaren? Hur ska man få fatt på den sedan inifrån kupén. Hmm. Någon som har ett tips?
  3. Medlem sedan
    Jan 2001
    #2
    Nu har jag fastiskt lyckats få dit den! Och den verkar fungera. Får väl se hur det går, haha. Mina bilmekkunskaper är rätt svajiga.
  4. 2
    Nu har jag fastiskt lyckats få dit den! Och den verkar fungera. Får väl se hur det går, haha. Mina bilmekkunskaper är rätt svajiga.
  5. Medlem sedan
    Aug 2007
    #3
    Nu har du ju redan fixat detta men visst går det att dra den tillsammans med kupé värmarkabeln som du med gjort.

    Kul med att det hela fungerar,, ett annat bra tips i bilsammanhang är www.motorforum.nu om man har mera funderingar kring bilar och dess teknik... :-)
  6. 3
    Nu har du ju redan fixat detta men visst går det att dra den tillsammans med kupé värmarkabeln som du med gjort.

    Kul med att det hela fungerar,, ett annat bra tips i bilsammanhang är www.motorforum.nu om man har mera funderingar kring bilar och dess teknik... :-)
  7. Medlem sedan
    Jan 2001
    #4
    Tack för tipset! ska genast kolla.
  8. 4
    Tack för tipset! ska genast kolla.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar