Firar gärna 20 årsdagen m saftsoppa!
_1209 Septemberbarn
  1. Medlem sedan
    Apr 2012
    #1

    Firar gärna 20 årsdagen m saftsoppa!

    Idag är det 20 år sedan maken och jag blev tillsammans! Får jag välja så firar jag den gärna på BB drickandes saftsoppa! Det vore ju coolt om bebisen kom på vår dag! Vi får väl se när bebisen kommer. Maken är förkyld och hostar så ngn trevlig restaurang är uteslutet idag samt att vi lär spara barnvakten till förlossningen så vi skulle inte komma iväg på tu man hand ändå! Romantik i vardagen........
  2. 1
    Firar gärna 20 årsdagen m saftsoppa! Idag är det 20 år sedan maken och jag blev tillsammans! Får jag välja så firar jag den gärna på BB drickandes saftsoppa! Det vore ju coolt om bebisen kom på vår dag! Vi får väl se när bebisen kommer. Maken är förkyld och hostar så ngn trevlig restaurang är uteslutet idag samt att vi lär spara barnvakten till förlossningen så vi skulle inte komma iväg på tu man hand ändå! Romantik i vardagen........
  3. Medlem sedan
    Feb 2012
    #2
    Grattis till 20 år! Om inte annat hoppas jag ni får ert pyre väldigt snart.
  4. 2
    Grattis till 20 år! Om inte annat hoppas jag ni får ert pyre väldigt snart.
  5. Medlem sedan
    Apr 2012
    #3
    Tackar! Varje förvärk som jag får nu så hinner jag tänka att det kanske är på gång nu men det har gett med sig hittills! Hur har du det? Du är väl hemma kan jag tänka!
  6. 3
    Tackar! Varje förvärk som jag får nu så hinner jag tänka att det kanske är på gång nu men det har gett med sig hittills! Hur har du det? Du är väl hemma kan jag tänka!
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar