en flicka!
_1302 Februaribarn
  1. Medlem sedan
    Aug 2012
    #1

    en flicka!

    Var precis på RUL och allt såg bra ut, känner mig så lättad, det blir en flicka

    hur går det för er andra? ska ni ta reda på kön?
    ~ Freja 14/2/2013 ~
  2. 1
    en flicka! Var precis på RUL och allt såg bra ut, känner mig så lättad, det blir en flicka

    hur går det för er andra? ska ni ta reda på kön?
  3. Medlem sedan
    Apr 2012
    #2
    Nej det ska vi inte, vi får se vad som kommer ut=)
  4. 2
    Nej det ska vi inte, vi får se vad som kommer ut=)
  5. Medlem sedan
    Oct 2006
    #3
    vi har tänkt att göra det
    men RUL är 2 oktober
  6. 3
    vi har tänkt att göra det
    men RUL är 2 oktober
  7. Medlem sedan
    Apr 2010
    #4
    Har inte heller tänkt titta, RUL på måndag.
  8. 4
    Har inte heller tänkt titta, RUL på måndag.
  9. Medlem sedan
    Jul 2012
    #5
    grattis till flickan! Nu kan ni börja fundera på namn
    Vi ska inte ta reda på kön denna gång, gjorde det med vår flicka men den här gången vill vi bli överraskade
  10. 5
    grattis till flickan! Nu kan ni börja fundera på namn
    Vi ska inte ta reda på kön denna gång, gjorde det med vår flicka men den här gången vill vi bli överraskade
  11. Medlem sedan
    Aug 2012
    #6
    Vi tänkte inte heller ta reda på det utan bara överraskas. Men min sambo påstod att han såg en snopp på RUL i måndags ;-) Önsketänkande kanske (han har en dotter sedan tidigare...).
  12. 6
    Vi tänkte inte heller ta reda på det utan bara överraskas. Men min sambo påstod att han såg en snopp på RUL i måndags ;-) Önsketänkande kanske (han har en dotter sedan tidigare...).
  13. Medlem sedan
    Jul 2012
    #7
    Vi var på RUL i torsdags, allt såg jättebra ut - vi får också en tjej Shit vad härligt!
    Min moderkaka sitter dock för lågt så jag fick gå på ett extra läkarbesök/UL dagen efter och ska kollas igen i v32.
  14. 7
    Vi var på RUL i torsdags, allt såg jättebra ut - vi får också en tjej Shit vad härligt!
    Min moderkaka sitter dock för lågt så jag fick gå på ett extra läkarbesök/UL dagen efter och ska kollas igen i v32.
  15. Medlem sedan
    Aug 2012
    #8
    vad spännande både och inte kolla könet och kolla hade svårt och bestämma mig först men min sambo ville verkligen ta reda på det.
    hoppas ni alla mår bra!
  16. 8
    vad spännande både och inte kolla könet och kolla hade svårt och bestämma mig först men min sambo ville verkligen ta reda på det.
    hoppas ni alla mår bra!
  17. Medlem sedan
    Sep 2012
    #9
    Va roligt att få veta vad de ska bli för kön!

    Själv tog vi inte reda på det för att vi har velat fram och tillbaka sen vi fick reda på att vi skulle bli föräldrar Men har haft lite drömmar om att de blir en pojke, fast de vet man ju inte säkert fören han eller hon ploppar ut ^^
  18. 9
    Va roligt att få veta vad de ska bli för kön!

    Själv tog vi inte reda på det för att vi har velat fram och tillbaka sen vi fick reda på att vi skulle bli föräldrar Men har haft lite drömmar om att de blir en pojke, fast de vet man ju inte säkert fören han eller hon ploppar ut ^^
  19. Medlem sedan
    Mar 2000
    #10
    Nej. För mig är en del av spänningen att inte veta vem man har i magen. Att verkligen få den där tittut - vem är du! känslan på BB.
  20. 10
    Nej. För mig är en del av spänningen att inte veta vem man har i magen. Att verkligen få den där tittut - vem är du! känslan på BB.
  21. Medlem sedan
    Dec 2008
    #11
    Vi har RUL imorgon och ska ta reda på vad det blir...
  22. 11
    Vi har RUL imorgon och ska ta reda på vad det blir...
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar