SchoolSoft?
Barn som yrke
  1. Medlem sedan
    Nov 2002
    #1

    SchoolSoft?

    Är det någon här som arbetar med SchoolSoft? Jag har testa några andra platformar och de har varit väldigt lätta att arbeta med. På barnens skola har de SchoolSoft och det verkar vara ett stort motstånd mot att använda funktionerna mer än veckobrev, därför undrar jag om det inte är ett användarvänligt system?
    Sjukanmälan som förälder går lätt och smidigt.
  2. 1
    SchoolSoft? Är det någon här som arbetar med SchoolSoft? Jag har testa några andra platformar och de har varit väldigt lätta att arbeta med. På barnens skola har de SchoolSoft och det verkar vara ett stort motstånd mot att använda funktionerna mer än veckobrev, därför undrar jag om det inte är ett användarvänligt system?
    Sjukanmälan som förälder går lätt och smidigt.
  3. Anonym
    #2
    SchoolSoft är en av de bästa systemen som finns på marknaden. Den fungerar bästa, fungerar på både PC och Mac, fungerar oavsett web-läsare, pålitlig, överblickbar osv.

    Mina barn har också haft olika varianter genom åren. MASSOR med tjafs så jag är glad att vår friskola nu har SchoolSoft. Om skolan inte vill använda alla finesser brukar det nog vara en allmän ovilja mot teknik tror jag.
  4. 2
    SchoolSoft är en av de bästa systemen som finns på marknaden. Den fungerar bästa, fungerar på både PC och Mac, fungerar oavsett web-läsare, pålitlig, överblickbar osv.

    Mina barn har också haft olika varianter genom åren. MASSOR med tjafs så jag är glad att vår friskola nu har SchoolSoft. Om skolan inte vill använda alla finesser brukar det nog vara en allmän ovilja mot teknik tror jag.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar