En dag av David Nicholls
Hem & fritid
  1. Medlem sedan
    Jan 2001
    #1

    En dag av David Nicholls

    Ligger på nattduksbordet hos mig nu. Någon som har läst den? Är den bra?

    Jag har köpt den i pocket och det var kanske osmart, för det är mikroliten text i den. Blir att ta på läsglasögonen. :-)
  2. 1
    En dag av David Nicholls Ligger på nattduksbordet hos mig nu. Någon som har läst den? Är den bra?

    Jag har köpt den i pocket och det var kanske osmart, för det är mikroliten text i den. Blir att ta på läsglasögonen. :-)
  3. Medlem sedan
    Dec 2003
    #2
    Har läst den och tyckte den var helt trevlig. Och ännu bättre tyckte jag om hans debut På vinst och förlust!
  4. 2
    Har läst den och tyckte den var helt trevlig. Och ännu bättre tyckte jag om hans debut På vinst och förlust!
  5. Medlem sedan
    Mar 2003
    #3
    Mycket bra. Lattlast samt man bade skrattar och grater.
  6. 3
    Mycket bra. Lattlast samt man bade skrattar och grater.
  7. Medlem sedan
    Nov 1999
    #4
    Jag älskade den. Men kanske mycket för att den berörde mig mycket personligen. Lätt att läsa och hos mig stannade den kvar i tankarna långt efter jag läst ut boken....
  8. 4
    Jag älskade den. Men kanske mycket för att den berörde mig mycket personligen. Lätt att läsa och hos mig stannade den kvar i tankarna långt efter jag läst ut boken....
  9. Medlem sedan
    Jan 2003
    #5
    Läst den för ca 1,5 år. Sådeär tycker jag om boken. Intressant skrivet(han beskriver en dag varje år) men ingen geniellt språk, inga geniella beskrivningar. En lättlästbok, där man inte behöver angagera hjärna så mycket!
  10. 5
    Läst den för ca 1,5 år. Sådeär tycker jag om boken. Intressant skrivet(han beskriver en dag varje år) men ingen geniellt språk, inga geniella beskrivningar. En lättlästbok, där man inte behöver angagera hjärna så mycket!
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar