Känner mig gravid
_1306 Junibarn
  1. Tripptrapptrull
    #1

    Känner mig gravid

    Fasansfullt trött, dålig i magen nu i 1,5 veckor (ursäkta infon. :P) gör lite småont, precis som det gjorde när jag väntade förra gången. Så är jag inte gravid nu, då måste jag till läkaren tror jag. :P Är så trött att jag inte kan hålla ögonen öppna. La mig samtidigt osm barnen igår, dvs 18.30, var uppe en timme vid 21 och sov sedan till 08.30. Och är ändå dödstrött.. Testar i mitten av nästa vecka. Hoppas så på ett +!
  2. 1
    Känner mig gravid Fasansfullt trött, dålig i magen nu i 1,5 veckor (ursäkta infon. :P) gör lite småont, precis som det gjorde när jag väntade förra gången. Så är jag inte gravid nu, då måste jag till läkaren tror jag. :P Är så trött att jag inte kan hålla ögonen öppna. La mig samtidigt osm barnen igår, dvs 18.30, var uppe en timme vid 21 och sov sedan till 08.30. Och är ändå dödstrött.. Testar i mitten av nästa vecka. Hoppas så på ett +!
  3. Medlem sedan
    Dec 2008
    #2
    Vad spännande! Jag har också ont. Typ som mensvärk. Hade ÄL mellan tisdag och torsdag nu i veckan som var så det känns ju som att det är för tidigt att känna något nu. Samtidigt har jag hört om folk som känt på en gång, men jag vågar inte hoppas på för mycket.
    Amanda

    ​N 130620, bebis bf 160813
  4. 2
    Vad spännande! Jag har också ont. Typ som mensvärk. Hade ÄL mellan tisdag och torsdag nu i veckan som var så det känns ju som att det är för tidigt att känna något nu. Samtidigt har jag hört om folk som känt på en gång, men jag vågar inte hoppas på för mycket.
  5. Medlem sedan
    Sep 2010
    #3
    Ååå, håller tummarna för er. Själv jobbar vi på det just nu
  6. 3
    Ååå, håller tummarna för er. Själv jobbar vi på det just nu
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar