HATAR detta!
Medelålders 45+
  1. Medlem sedan
    Jul 2008
    #1

    HATAR detta!

    Värmevallningar med svettningar! Vad ska det vara bra för egentligen? Jag bara undrar... Plötsligt kom de bara... i våras. Samtidigt försvann mensen. Tvi och fy för detta!

    Om man vill ta en paus i svettandet, t.ex. om man ska på fin fest osv, vad gör man då om man samtidigt inte vill skada levern med underliga hälsokostpreparat och andra påhittiga naturmedel? Finns ingen vettig hjälp för detta elände?

    Man har ju inte lust att se ut som om man blir generad och rodnar heller, vilket jag misstogs för att göra härom dagen. GAAAAAH!
    By far the best proof is experience.
    - Sir Francis Bacon -
  2. 1
    HATAR detta! Värmevallningar med svettningar! Vad ska det vara bra för egentligen? Jag bara undrar... Plötsligt kom de bara... i våras. Samtidigt försvann mensen. Tvi och fy för detta!

    Om man vill ta en paus i svettandet, t.ex. om man ska på fin fest osv, vad gör man då om man samtidigt inte vill skada levern med underliga hälsokostpreparat och andra påhittiga naturmedel? Finns ingen vettig hjälp för detta elände?

    Man har ju inte lust att se ut som om man blir generad och rodnar heller, vilket jag misstogs för att göra härom dagen. GAAAAAH!
  3. Medlem sedan
    Aug 1998
    Forumvärd
    #2

    Det går över?

    Jag har ju lyckligtvis inte det problemet men jag kan inse att det måste vara jobbigt. Hur länge brukar man behöva dras med det då?

    Vem som helst kan bli förlåten när de haft fel.
    Det svåra är att bli förlåten för att du har haft rätt!

    Värd hos Allt för Föräldrar
  4. 2
    Det går över? Jag har ju lyckligtvis inte det problemet men jag kan inse att det måste vara jobbigt. Hur länge brukar man behöva dras med det då?
  5. Medlem sedan
    Nov 1999
    #3
    Hatar också dessa svettningar. Äter östrogen, men inte f-n hjälper det. Jag är inne på mitt 4:e år, dock gick jag in i klimakteriet tidigt, före 40-års dagen!
  6. 3
    Hatar också dessa svettningar. Äter östrogen, men inte f-n hjälper det. Jag är inne på mitt 4:e år, dock gick jag in i klimakteriet tidigt, före 40-års dagen!
  7. Medlem sedan
    Aug 1998
    #4
    4 år, nej, kan det hålla på så länge? Jag trodde jag hade hamnat i detta i somras, då jag svettades mer än vanligt trots den kalla sommaren. Men nu när det blivit höst har det blivit som vanligt igen med temperatur-regleringen. Mensen däremot är borta sen februari 2012.
  8. 4
    4 år, nej, kan det hålla på så länge? Jag trodde jag hade hamnat i detta i somras, då jag svettades mer än vanligt trots den kalla sommaren. Men nu när det blivit höst har det blivit som vanligt igen med temperatur-regleringen. Mensen däremot är borta sen februari 2012.
  9. Medlem sedan
    Jan 2000
    Forumvärd
    #5
    Och jag har inte haft problem med detta, är troligen inne i klimateriet nu, ingen mens på väldigt länge. Lite annat har jag haft, lite viktuppgång och ansträngninsinkontinens. Jag märker nu att brösten börja hänga lite mer nu och att huden på magen inte har kvar sin spänst.
  10. 5
    Och jag har inte haft problem med detta, är troligen inne i klimateriet nu, ingen mens på väldigt länge. Lite annat har jag haft, lite viktuppgång och ansträngninsinkontinens. Jag märker nu att brösten börja hänga lite mer nu och att huden på magen inte har kvar sin spänst.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar