Gravid
_1306 Junibarn
  1. Medlem sedan
    Sep 2012
    #1

    Gravid

    Registrerade mig precis här, fick reda på igår att jag är gravid (skulle haft mens imorgon).
    Känner mig väldigt glad, och hoppas ni andra får positiva besked snart!
  2. 1
    Gravid Registrerade mig precis här, fick reda på igår att jag är gravid (skulle haft mens imorgon).
    Känner mig väldigt glad, och hoppas ni andra får positiva besked snart!
  3. Tripptrapptrull
    #2
    Grattis! Har du barn sedan innan eller är det första? Själv har jag två barn och försöker på det tredje. Känner mig gravid och tänker testa imorgonbitti. Lite tidigt, men kan inte hålla mig. :P
  4. 2
    Grattis! Har du barn sedan innan eller är det första? Själv har jag två barn och försöker på det tredje. Känner mig gravid och tänker testa imorgonbitti. Lite tidigt, men kan inte hålla mig. :P
  5. Medlem sedan
    Sep 2012
    #3
    Det blir både mitt och sambons första barn, så just nu känns allting väldigt spännande. Jag kunde inte heller hålla mig, började testa redan i torsdags, men det vart så klart negativt, och sen ett svagt streck i lördags på kasett, och ett plus igår på clear blue. Hoppas du får ett plus imorgon då :-D
  6. 3
    Det blir både mitt och sambons första barn, så just nu känns allting väldigt spännande. Jag kunde inte heller hålla mig, började testa redan i torsdags, men det vart så klart negativt, och sen ett svagt streck i lördags på kasett, och ett plus igår på clear blue. Hoppas du får ett plus imorgon då :-D
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar