Drömmen håller på att bli sann!!
_1306 Junibarn
  1. Medlem sedan
    Sep 2012
    #1

    Drömmen håller på att bli sann!!

    I fredags fick vi för första gånget ett positivt svar på stickan. Sprang direkt ut och köpte två till och båda sa samma sak! Har nog aldrig varit så lycklig och känner mig så kvinnlig!!
    Trodde aldrig jag skulle få se det svaret så detta betyder verkligen jätte mycket för mig. Nu vill vi bara att veckorna ska gå snabbt så vi får se den lilla filuren och veta att den är frisk
    Hoppas det går bra för er ALLA!
    Kärlek&Respekt
  2. 1
    Drömmen håller på att bli sann!! I fredags fick vi för första gånget ett positivt svar på stickan. Sprang direkt ut och köpte två till och båda sa samma sak! Har nog aldrig varit så lycklig och känner mig så kvinnlig!!
    Trodde aldrig jag skulle få se det svaret så detta betyder verkligen jätte mycket för mig. Nu vill vi bara att veckorna ska gå snabbt så vi får se den lilla filuren och veta att den är frisk
    Hoppas det går bra för er ALLA!
    Kärlek&Respekt
  3. Cinco
    #2
    GRATTIS!!

    Första barnet? Lycka till med lillpyret. Jag hoppas jag får ansluta hit på riktigt också.. när som helst nu
  4. 2
    GRATTIS!!

    Första barnet? Lycka till med lillpyret. Jag hoppas jag får ansluta hit på riktigt också.. när som helst nu
  5. Medlem sedan
    Sep 2012
    #3
    Tack så mycket!

    Japp det är första barnet så nerverna sitter utan på kroppen hihi
    Hoppas verkligen att du osså får plussa snart, alla förtjänar denna lycka!
  6. 3
    Tack så mycket!

    Japp det är första barnet så nerverna sitter utan på kroppen hihi
    Hoppas verkligen att du osså får plussa snart, alla förtjänar denna lycka!
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar