Dag 30. Mår illa.
_1306 Junibarn
  1. Cinco
    #1

    Dag 30. Mår illa.

    Joråsåatt...

    Första mensen efter mitt MA kom på dag 32.
    Nästa mens kom på dag 31. Då hade jag rosafärgade flytningar dagen innan, men började blöda först nästa dag.

    Idag är jag på dag 30. Jag har mått illa ett par dagar, och idag var det på vippen att jag fick rusa till badrummet och spy. Har trott ett par ggr både igår och idag att mensen kommit, men det finns inte minsta tillstymmelse till blod på pappret, inte ens ljusrosa. Det känns lovande!

    Hade tänkte ta det lugnt och testa först på lördag om mensen inte dykt upp. Men vafan, det går ju inte att vänta så länge!
    Beställde 2 tester i lördags, och de var skickade igår. Hoppas de kommer idag, så jag kan testa imorgon bitti. Är ruskigt nyfiken nu!! Ska det bli tredje gången gillt tro??
    Har en skön känsla i kroppen.. men vågar inte riktigt tro att det är sant.

    To be continued...
  2. 1
    Dag 30. Mår illa. Joråsåatt...

    Första mensen efter mitt MA kom på dag 32.
    Nästa mens kom på dag 31. Då hade jag rosafärgade flytningar dagen innan, men började blöda först nästa dag.

    Idag är jag på dag 30. Jag har mått illa ett par dagar, och idag var det på vippen att jag fick rusa till badrummet och spy. Har trott ett par ggr både igår och idag att mensen kommit, men det finns inte minsta tillstymmelse till blod på pappret, inte ens ljusrosa. Det känns lovande!

    Hade tänkte ta det lugnt och testa först på lördag om mensen inte dykt upp. Men vafan, det går ju inte att vänta så länge!
    Beställde 2 tester i lördags, och de var skickade igår. Hoppas de kommer idag, så jag kan testa imorgon bitti. Är ruskigt nyfiken nu!! Ska det bli tredje gången gillt tro??
    Har en skön känsla i kroppen.. men vågar inte riktigt tro att det är sant.

    To be continued...
  3. Medlem sedan
    Sep 2010
    #2
    Håller alla tummar att det är ett litet mirakel där inne
    Jag har haft mens två ggr efter mitt MF och väntar nu på ÄL. Trodde stickan skulle visa något idag men inte, får kolla imorgon igen men vi kör på ändå Väntan är såååå jobbig.
    Hoppas du får ett + imorgon!
  4. 2
    Håller alla tummar att det är ett litet mirakel där inne
    Jag har haft mens två ggr efter mitt MF och väntar nu på ÄL. Trodde stickan skulle visa något idag men inte, får kolla imorgon igen men vi kör på ändå Väntan är såååå jobbig.
    Hoppas du får ett + imorgon!
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar