Väljs kökskran?
Hem & fritid
  1. Medlem sedan
    Apr 2007
    #1

    Väljs kökskran?

    Ska man tänka på något speciellt när man väljer kran till köket?
    Eller tar man lixom bara den man tycker är snygg?

    Något ni tänkte på när ni valde? eller något ni ångrade med den ni valde sen efteråt?

    Köket kom idag och dom ska börja sätta upp det på måndag.. så det är kanske läge att inhandla kranen nu kom jag på
    Tessan med 3
    Pojke-01
    Flicka-03
    Flicka -10
  2. 1
    Väljs kökskran? Ska man tänka på något speciellt när man väljer kran till köket?
    Eller tar man lixom bara den man tycker är snygg?

    Något ni tänkte på när ni valde? eller något ni ångrade med den ni valde sen efteråt?

    Köket kom idag och dom ska börja sätta upp det på måndag.. så det är kanske läge att inhandla kranen nu kom jag på
  3. Medlem sedan
    Feb 2000
    #2
    - att den går att svänga långt åt båda sidorna
    - att den är tillräckligt hög så att man får in stora saker under kranan
    - att den är snygg gör väl inte ont :-)

    tja, vad mer?
  4. 2
    - att den går att svänga långt åt båda sidorna
    - att den är tillräckligt hög så att man får in stora saker under kranan
    - att den är snygg gör väl inte ont :-)

    tja, vad mer?
  5. Medlem sedan
    Aug 1998
    #3
    Inte heller alltför hög så den slår i överskåpet om det finns något.
    Min nya kran är "osymetrisk", dvs den går att dra mycket längre åt höger än åt vänster. Gör inte mig så mycket, men jag kan tänka mig att andra kan reta sig på en sån sak.
  6. 3
    Inte heller alltför hög så den slår i överskåpet om det finns något.
    Min nya kran är "osymetrisk", dvs den går att dra mycket längre åt höger än åt vänster. Gör inte mig så mycket, men jag kan tänka mig att andra kan reta sig på en sån sak.
  7. Medlem sedan
    Apr 2008
    #4
    Den ska kunna svängas bra och absolut inte ha sparfunktion/snålspolning. Snålspolning vill jag justera själv, hopplöst när kranen bestämmer vattenmängd om man inte håller/trycker på kranen.
  8. 4
    Den ska kunna svängas bra och absolut inte ha sparfunktion/snålspolning. Snålspolning vill jag justera själv, hopplöst när kranen bestämmer vattenmängd om man inte håller/trycker på kranen.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar