Kanske en Juli bebis ändå = )
_1307 Julibarn
  1. Medlem sedan
    Sep 2012
    #1

    Kanske en Juli bebis ändå = )

    Så har jag gått in i BIM+1 idag, molnverken satte in igår, trodde verkligen M skulle komma, men inget än så länge =) Bröstvårtorna började ömma igår oxå, minns från förra gången att jag hade extremt ont, kunde inte kramas, men det kom nog lite senare tror jag.. brukar annars inte få ont innan mens. Om inte M kommit är planen att testa imorgon bitti, hoppas på ett + =)
  2. 1
    Kanske en Juli bebis ändå = ) Så har jag gått in i BIM+1 idag, molnverken satte in igår, trodde verkligen M skulle komma, men inget än så länge =) Bröstvårtorna började ömma igår oxå, minns från förra gången att jag hade extremt ont, kunde inte kramas, men det kom nog lite senare tror jag.. brukar annars inte få ont innan mens. Om inte M kommit är planen att testa imorgon bitti, hoppas på ett + =)
  3. Medlem sedan
    Sep 2012
    #2
    Jorå = ) ett klart och tydligt +!!! Min lilla prins ska bli storebror!!!!! = )
  4. 2
    Jorå = ) ett klart och tydligt +!!! Min lilla prins ska bli storebror!!!!! = )
  5. Medlem sedan
    Mar 2010
    #3
    vad härligt! grattis till plusset! Hur gammal är storebror?
  6. 3
    vad härligt! grattis till plusset! Hur gammal är storebror?
  7. Medlem sedan
    Sep 2012
    #4
    Tack! Han är född i juni 2010 så han kommer ganska precis hinna bli 3år = ) Vill bara berätta för honom men tänker att det är nog bäst att vänta ett tag till,,
  8. 4
    Tack! Han är född i juni 2010 så han kommer ganska precis hinna bli 3år = ) Vill bara berätta för honom men tänker att det är nog bäst att vänta ett tag till,,
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar