förkylning...
_1307 Julibarn
  1. Medlem sedan
    Sep 2012
    #1

    förkylning...

    Kombinationen av en extremt jobbig förkylning, inte få sova på natten pga att 2 åringen sover dåligt och graviditeten är inte helt lysande... Mår verkligen inte bra idag.. Skönt att man vet att förkylningen inte påverkar det lilla livet i magen i alla fall, men lite nojig blir man ju ändå när man känner att man pressar kroppen mer än man borde.. å så alla hormoner som får en att bara vilja grina - men måste vara stark för sonen så det är bara att bita ihop och hoppas att det vänder snart : ) Förlåt min dystra tråd så här på morgonen, men behövde få ur mig lite, konstigt att det kan kännas bättre bara av att skriva av sig.
    Hoppas ni får en bra dag! = )
  2. 1
    förkylning... Kombinationen av en extremt jobbig förkylning, inte få sova på natten pga att 2 åringen sover dåligt och graviditeten är inte helt lysande... Mår verkligen inte bra idag.. Skönt att man vet att förkylningen inte påverkar det lilla livet i magen i alla fall, men lite nojig blir man ju ändå när man känner att man pressar kroppen mer än man borde.. å så alla hormoner som får en att bara vilja grina - men måste vara stark för sonen så det är bara att bita ihop och hoppas att det vänder snart : ) Förlåt min dystra tråd så här på morgonen, men behövde få ur mig lite, konstigt att det kan kännas bättre bara av att skriva av sig.
    Hoppas ni får en bra dag! = )
  3. Medlem sedan
    Sep 2012
    #2
    Krya på dig!
  4. 2
    Krya på dig!
  5. Medlem sedan
    Sep 2012
    #3
    Tack!!
  6. 3
    Tack!!
  7. Medlem sedan
    Mar 2010
    #4
    Krya på dej! och hoppas nis nart får sova bättre igen. Det är INTE roligt med sånna perioder, man blir galen av sömnbrist!
  8. 4
    Krya på dej! och hoppas nis nart får sova bättre igen. Det är INTE roligt med sånna perioder, man blir galen av sömnbrist!
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar