Hoppar hit
_1307 Julibarn
  1. Medlem sedan
    Oct 2012
    #1

    Hoppar hit

    Testade med CB digital här på morgonen, BIM+2, och fick det fina resultatet Gravid 3+
  2. 1
    Hoppar hit Testade med CB digital här på morgonen, BIM+2, och fick det fina resultatet Gravid 3+
  3. Den fjärde
    #2
    Grattis och välkommen hit! Vad kul
  4. 2
    Grattis och välkommen hit! Vad kul
  5. Medlem sedan
    Oct 2012
    #3
    Tack så mycket :-) Nu väntar jag otåligt på sambons hemkomst för att kunna dela nyheten med honom. Ska bli spännande att se hans reaktion :-D
  6. 3
    Tack så mycket :-) Nu väntar jag otåligt på sambons hemkomst för att kunna dela nyheten med honom. Ska bli spännande att se hans reaktion :-D
  7. Medlem sedan
    Jan 2011
    #4
    Grattis! Jag fick oxå mitt resultat idag
  8. 4
    Grattis! Jag fick oxå mitt resultat idag
  9. Medlem sedan
    Oct 2012
    #5
    Vad roligt, Grattis!!!!
    Har sovit dåligt inatt, hysteriskt kissnödig i tid och otid
    Hur mår du??
  10. 5
    Vad roligt, Grattis!!!!
    Har sovit dåligt inatt, hysteriskt kissnödig i tid och otid
    Hur mår du??
  11. Medlem sedan
    Jan 2011
    #6
    jag sov oxå dåligt fast mest för att jag blev så spänd he he har dock ont vid revbenen, trött och tungt att andas lite. Känns spm att jag har världens sämsta kondis ha ha. Dock överlycklig. svårt att tänka på annat nu. Vi skall berätta det på julafton för familjerna Har ni berättat om erat eller väntar ni?
  12. 6
    jag sov oxå dåligt fast mest för att jag blev så spänd he he har dock ont vid revbenen, trött och tungt att andas lite. Känns spm att jag har världens sämsta kondis ha ha. Dock överlycklig. svårt att tänka på annat nu. Vi skall berätta det på julafton för familjerna Har ni berättat om erat eller väntar ni?
  13. Medlem sedan
    Oct 2012
    #7
    Vi har liksom gått efter filosofin "Blir det så blir det". Jag har ett barn sen tidigare, för min sambo blir det första barnet. Men jag tror nog att vi kommer vänta ett tag med att berätta för våra familjer. Får väl se hur länge vi kan hålla oss Beror ju på hur länge vi kan dölja graviditeten åxå. Mående, svullnad osv. När har ni beräknat BF?
  14. 7
    Vi har liksom gått efter filosofin "Blir det så blir det". Jag har ett barn sen tidigare, för min sambo blir det första barnet. Men jag tror nog att vi kommer vänta ett tag med att berätta för våra familjer. Får väl se hur länge vi kan hålla oss Beror ju på hur länge vi kan dölja graviditeten åxå. Mående, svullnad osv. När har ni beräknat BF?
  15. Medlem sedan
    Jan 2011
    #8
    antar att det är barnfödsel he he men 4 juli
  16. 8
    antar att det är barnfödsel he he men 4 juli
  17. Medlem sedan
    Oct 2012
    #9
    Precis, beräknat förlossningsdatum Vi har fått 5/7 Har bokat tid för inskrivning på MVC nu. om drygt 1½ vecka är det dags
  18. 9
    Precis, beräknat förlossningsdatum Vi har fått 5/7 Har bokat tid för inskrivning på MVC nu. om drygt 1½ vecka är det dags
  19. Medlem sedan
    Jan 2011
    #10
    ah okej vi fick inte förens den 26 /11 så ett tag kvar för oss. Nästan samma då ha ha va roligt.
  20. 10
    ah okej vi fick inte förens den 26 /11 så ett tag kvar för oss. Nästan samma då ha ha va roligt.
  21. Medlem sedan
    Oct 2012
    #11
    Ja, roligt att ha nån att följas åt med. Ska bli spännande o se vad datumet blir efter ultraljudet sen. Med min första så blev jag flyttad från 5e till 9e.
  22. 11
    Ja, roligt att ha nån att följas åt med. Ska bli spännande o se vad datumet blir efter ultraljudet sen. Med min första så blev jag flyttad från 5e till 9e.
  23. Medlem sedan
    Jan 2011
    #12
    Ja verkligen ahh okej ja det brukar väl oftast vara några dagar senare eller tidigare Ha ha ha vi skämta igår jag och sambon så jag sa det att jag behöver ju inte oroa mig för bech 2013 har fullt upp då ha ha
  24. 12
    Ja verkligen ahh okej ja det brukar väl oftast vara några dagar senare eller tidigare Ha ha ha vi skämta igår jag och sambon så jag sa det att jag behöver ju inte oroa mig för bech 2013 har fullt upp då ha ha
  25. Medlem sedan
    Oct 2012
    #13
    hahaha, sant! Skönt att slippa tänka på det nästa år :P
  26. 13
    hahaha, sant! Skönt att slippa tänka på det nästa år :P
  27. Medlem sedan
    Jan 2011
    #14
    ;D
  28. 14
    ;D
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar