Synpunkter tas tacksamt emot
Hem & fritid
  1. Medlem sedan
    Aug 2006
    #1

    Synpunkter tas tacksamt emot

    har startat en julblogg.

    Jag håller på att göra mig en ny blogg. Behöver åsikter. Vill ni kika in och ge mig synpunkter, ris som ros, här eller där. Är texten tex för liten? Vill någon läsa om julförberedelser? Ska jag fortsätta med den och sådant vill jag veta:-)

    adressen finns i eftertexten, hoppas jag att jag fick dit i alla fall. Annars är den www.julenigen.blogg.se
    Hjärtat har sina skäl som förnuftet aldrig kan fatta. Risp rasp och ingenting var sig längre likt.

    Jag är bäst, ingen protest! :-)

    Har en blogg.

    www.tisdags.blogg.se





  2. 1
    Synpunkter tas tacksamt emot har startat en julblogg.

    Jag håller på att göra mig en ny blogg. Behöver åsikter. Vill ni kika in och ge mig synpunkter, ris som ros, här eller där. Är texten tex för liten? Vill någon läsa om julförberedelser? Ska jag fortsätta med den och sådant vill jag veta:-)

    adressen finns i eftertexten, hoppas jag att jag fick dit i alla fall. Annars är den www.julenigen.blogg.se
  3. Medlem sedan
    Jan 2006
    #2
    Jag kikar genast in!
  4. 2
    Jag kikar genast in!
  5. Medlem sedan
    Aug 2006
    #3
    Välkommen:-)
  6. 3
    Välkommen:-)
  7. Medlem sedan
    Jan 2009
    #4
    Jag har kollat nu!Jättekul att kika på julbloggar tycker jag.
  8. 4
    Jag har kollat nu!Jättekul att kika på julbloggar tycker jag.
  9. Medlem sedan
    Aug 2006
    #5
    Roligt, vad tyckte du då? Jag vill veta om den är bra eller dålig:-)
  10. 5
    Roligt, vad tyckte du då? Jag vill veta om den är bra eller dålig:-)
  11. Medlem sedan
    Aug 2006
    #6
    Idag godisrecept...jag försöker uppdatera den ofta:-)
  12. 6
    Idag godisrecept...jag försöker uppdatera den ofta:-)
  13. Medlem sedan
    Jan 2000
    #7
    Nu har jag varit in och kikat på din julblogg. Jag gillar den :-). Älskar att läsa om andras julförberedelser och tips om allt möjligt juligt. Tycker att du har lagom långa inlägg. Gillar att du försöker uppdatera ofta.
  14. 7
    Nu har jag varit in och kikat på din julblogg. Jag gillar den :-). Älskar att läsa om andras julförberedelser och tips om allt möjligt juligt. Tycker att du har lagom långa inlägg. Gillar att du försöker uppdatera ofta.
  15. Medlem sedan
    Jan 2009
    #8
    Helt okej! Beundrar din hög med tidningar ochså Själv har jag i alla år varit lite för "snål" för att köpa såna.Men har stora funderingar i år men "fortfarande" lite dyrt att köpa alla.
  16. 8
    Helt okej! Beundrar din hög med tidningar ochså Själv har jag i alla år varit lite för "snål" för att köpa såna.Men har stora funderingar i år men "fortfarande" lite dyrt att köpa alla.
  17. Medlem sedan
    Aug 2006
    #9
    Vad kul att få feedback! Jag ska försöka uppdatera den minst en gång om dagen!
  18. 9
    Vad kul att få feedback! Jag ska försöka uppdatera den minst en gång om dagen!
  19. Medlem sedan
    Aug 2006
    #10
    man kan köpa gamla nummer på loppis:-) Eller en tidning per år och spara, kul att bläddra i tycker jag...Men än så länge har jag hållt mig från att köpa men har en pren på Drömhem och trädgård så den får jag ju
  20. 10
    man kan köpa gamla nummer på loppis:-) Eller en tidning per år och spara, kul att bläddra i tycker jag...Men än så länge har jag hållt mig från att köpa men har en pren på Drömhem och trädgård så den får jag ju
  21. Medlem sedan
    Mar 2000
    #11
    hej jag har kikat på din julblogg och den ser rolig ut.

    En sak som jag tänkte på är det typsnitt som du skriver i. Ser ut att vara Times new roman eller nåt liknande där bokstäverna har seriffer (fötter).
    Times räknas ju som det mest lättlästa typsnittet - på papper.
    Ska man skriva text som ska läsas på en dator så är det bättre att ha ett typsnitt utan seriffer tex Verdana eller Arial.
  22. 11
    hej jag har kikat på din julblogg och den ser rolig ut.

    En sak som jag tänkte på är det typsnitt som du skriver i. Ser ut att vara Times new roman eller nåt liknande där bokstäverna har seriffer (fötter).
    Times räknas ju som det mest lättlästa typsnittet - på papper.
    Ska man skriva text som ska läsas på en dator så är det bättre att ha ett typsnitt utan seriffer tex Verdana eller Arial.
  23. Medlem sedan
    Aug 2006
    #12
    jag har ändrat den lite nu, har en mall, dvs jag kan inte välja typsnittet själv. Kika igen om den blir mer lättläst:-)
  24. 12
    jag har ändrat den lite nu, har en mall, dvs jag kan inte välja typsnittet själv. Kika igen om den blir mer lättläst:-)
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar