Vecka 11 !
_1306 Junibarn
  1. Medlem sedan
    Oct 2012
    #1

    Vecka 11 !

    Går in i vecka 11 idag (10+0), men jag börjar undra om det är 4-5 st som ligger där inne! Är ju stor! Jag och min sambo har redan börjat spåna namn! Tidigt kanske men vi kan inte hjälpa det! haha
    Om det bli en liten flickängel så har vi : Cornelia, Melissa eller Minna än så länge!
    Om det blir en liten pojkängel så har vi bara Lucas hittils
    Har ni börjat spåna namn än?
  2. 1
    Vecka 11 ! Går in i vecka 11 idag (10+0), men jag börjar undra om det är 4-5 st som ligger där inne! Är ju stor! Jag och min sambo har redan börjat spåna namn! Tidigt kanske men vi kan inte hjälpa det! haha
    Om det bli en liten flickängel så har vi : Cornelia, Melissa eller Minna än så länge!
    Om det blir en liten pojkängel så har vi bara Lucas hittils
    Har ni börjat spåna namn än?
  3. Äntligen?
    #2
    Blir det en flicka ska hon heta Lucy blir det en pojke blir det Zeb.
  4. 2
    Blir det en flicka ska hon heta Lucy blir det en pojke blir det Zeb.
  5. Medlem sedan
    Dec 2008
    #3
    Vi har också Lucas på en kille kanske Liam också efter Liam Gallagher. Till en tjej är Emilia gemensamma favoriten. Jag gillar också Hilma och Malva
    Amanda

    ​N 130620, bebis bf 160813
  6. 3
    Vi har också Lucas på en kille kanske Liam också efter Liam Gallagher. Till en tjej är Emilia gemensamma favoriten. Jag gillar också Hilma och Malva
  7. Tripptrapptrull
    #4
    Hehe, angående det där , med att vara stor tidigt, min mage förra graviditeten började inte synas förrän i vecka 15/16, men då började den växa enorm snabbt. Så då började jag ana mer att det var tvillingar. (Vilket det ju också var). Men innan dess var magen platt som en pannkaka. Roligt hur magar är annorlunda. Vi har en hel hög med pojknamn, men inget vi bestämt oss för ännu, men inte ett endast tjejnamn båda gillar.. Eller jo ett, men det är väldigt likt min systers namn, så får se..
  8. 4
    Hehe, angående det där , med att vara stor tidigt, min mage förra graviditeten började inte synas förrän i vecka 15/16, men då började den växa enorm snabbt. Så då började jag ana mer att det var tvillingar. (Vilket det ju också var). Men innan dess var magen platt som en pannkaka. Roligt hur magar är annorlunda. Vi har en hel hög med pojknamn, men inget vi bestämt oss för ännu, men inte ett endast tjejnamn båda gillar.. Eller jo ett, men det är väldigt likt min systers namn, så får se..
  9. Medlem sedan
    Mar 2002
    #5
    Namn är svårt!!
    Men du: jag hoppas ju verkligen inte er lilla blir en ängel

    Mina tjejer heter Jonna, Ellen & Alva. Pojken heter Olle.
    Jag gillar korta, lättstavade namn som inte automatiskt blir smeknamn (kanske för att mitt namn "alltid" stavas fel.
    Måste börja spåna lite!
  10. 5
    Namn är svårt!!
    Men du: jag hoppas ju verkligen inte er lilla blir en ängel

    Mina tjejer heter Jonna, Ellen & Alva. Pojken heter Olle.
    Jag gillar korta, lättstavade namn som inte automatiskt blir smeknamn (kanske för att mitt namn "alltid" stavas fel.
    Måste börja spåna lite!
  11. Medlem sedan
    Oct 2012
    #6
    Oh vad fina namn
  12. 6
    Oh vad fina namn
  13. Medlem sedan
    Oct 2012
    #7
    Haha vi har jättesvårt för killnamn! Innan gillade vi Leo, men sen kom vi på att vi inte gillade de, det står helt still i huvudet när det gäller killnamn! Kan bero på att vi båda vill ha en flicka!
  14. 7
    Haha vi har jättesvårt för killnamn! Innan gillade vi Leo, men sen kom vi på att vi inte gillade de, det står helt still i huvudet när det gäller killnamn! Kan bero på att vi båda vill ha en flicka!
  15. Medlem sedan
    Oct 2012
    #8
    Hehe det med ängel har inget med döden att göra Jag och min bästa tjejkompis har varit med om mycket skit här i livet som har brutit ner oss gång på gång, och vi kom fram till att vi var diamantänglar med stora fina vingar, eftersom vi alltid lyckades komma tillbaka Så jo jag vet att det är en stark ängel som finns där inne Låter kanske lite knasigt
  16. 8
    Hehe det med ängel har inget med döden att göra Jag och min bästa tjejkompis har varit med om mycket skit här i livet som har brutit ner oss gång på gång, och vi kom fram till att vi var diamantänglar med stora fina vingar, eftersom vi alltid lyckades komma tillbaka Så jo jag vet att det är en stark ängel som finns där inne Låter kanske lite knasigt
  17. Medlem sedan
    Oct 2012
    #9
    Emilia tycker jag är vackert! Hilma och Malva är ju lite ovanliga! Men väldigt fina
  18. 9
    Emilia tycker jag är vackert! Hilma och Malva är ju lite ovanliga! Men väldigt fina
  19. Medlem sedan
    Mar 2002
    #10
    Jag förstod det, men änglapojke el änglaflicka tolkar jag vid första anblick som en liten som inte lever längre
  20. 10
    Jag förstod det, men änglapojke el änglaflicka tolkar jag vid första anblick som en liten som inte lever längre
  21. Äntligen?
    #11
    Så tänkte jag med.
  22. 11
    Så tänkte jag med.
  23. Medlem sedan
    Oct 2012
    #12
    åh jag har några namn på lut, men vet att jag kommer inte bestämma mig förrens den lille verkligen kommer ut. Vår nu 3åring hette Melker eller Malcom tills han äntligen kom ut då såg vi båda två nämen där är ju Enzo. Och det heter han och passar än perfekt i idag .
  24. 12
    åh jag har några namn på lut, men vet att jag kommer inte bestämma mig förrens den lille verkligen kommer ut. Vår nu 3åring hette Melker eller Malcom tills han äntligen kom ut då såg vi båda två nämen där är ju Enzo. Och det heter han och passar än perfekt i idag .
  25. Medlem sedan
    Dec 2008
    #13
    Citat Ursprungligen postat av -Catharina- Visa inlägg
    Namn är svårt!!
    Men du: jag hoppas ju verkligen inte er lilla blir en ängel

    Mina tjejer heter Jonna, Ellen & Alva. Pojken heter Olle.
    Jag gillar korta, lättstavade namn som inte automatiskt blir smeknamn (kanske för att mitt namn "alltid" stavas fel.
    Måste börja spåna lite!

    Ellen tycker jag är superfint! Hade inte en av mina närmsta vänner hetat det hade det kommit i topp på min lista! Emil, som min bror heter, gillar jag men det blir ju konstigt med två Emil så nära i familjen.
    Amanda

    ​N 130620, bebis bf 160813
  26. 13
    Citat Ursprungligen postat av -Catharina- Visa inlägg
    Namn är svårt!!
    Men du: jag hoppas ju verkligen inte er lilla blir en ängel

    Mina tjejer heter Jonna, Ellen & Alva. Pojken heter Olle.
    Jag gillar korta, lättstavade namn som inte automatiskt blir smeknamn (kanske för att mitt namn "alltid" stavas fel.
    Måste börja spåna lite!

    Ellen tycker jag är superfint! Hade inte en av mina närmsta vänner hetat det hade det kommit i topp på min lista! Emil, som min bror heter, gillar jag men det blir ju konstigt med två Emil så nära i familjen.
  27. Medlem sedan
    Oct 2012
    #14
    En ängel betyder inte alltid döden Finns många fina änglar på jorden. Men jag förstår att ni tänker så
  28. 14
    En ängel betyder inte alltid döden Finns många fina änglar på jorden. Men jag förstår att ni tänker så
  29. Medlem sedan
    Mar 2002
    #15
    Ja, Emil är fint. Men det heter sambons brorson, så det går bort
    Jag har 4 syskonbarn, sambon har 7 syskonbarn. Av dessa 11 är det 2 flickor & 9 pojkar. Och jag har 3 flickor & en pojke. Många fina namn som är tagna redan alltså. Svåååårt! Tur det är ett tag kvar
  30. 15
    Ja, Emil är fint. Men det heter sambons brorson, så det går bort
    Jag har 4 syskonbarn, sambon har 7 syskonbarn. Av dessa 11 är det 2 flickor & 9 pojkar. Och jag har 3 flickor & en pojke. Många fina namn som är tagna redan alltså. Svåååårt! Tur det är ett tag kvar
  31. Medlem sedan
    Jun 2009
    #16
    Vår son heter Wille och vi är jättenöjda med namnet. Det passar superbra till honom. Jag tror ju att även det här är en kille men har inga direkta namn på lut ännu. Det måste stämma in bra med Wille i alla fall.
  32. 16
    Vår son heter Wille och vi är jättenöjda med namnet. Det passar superbra till honom. Jag tror ju att även det här är en kille men har inga direkta namn på lut ännu. Det måste stämma in bra med Wille i alla fall.
  33. Medlem sedan
    Dec 2008
    #17
    Jag känner två tvillingar som heter Ville och Hugo, det passar jättebra tycker jag!
    Amanda

    ​N 130620, bebis bf 160813
  34. 17
    Jag känner två tvillingar som heter Ville och Hugo, det passar jättebra tycker jag!
  35. Medlem sedan
    Jun 2009
    #18
    Hugo är jättefint men syrrans minsta heter det, går bort tyvärr..
  36. 18
    Hugo är jättefint men syrrans minsta heter det, går bort tyvärr..
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar