FET på dag 2 med 2cellig + 3cellig
Provrörsbefruktning - IVF
  1. Medlem sedan
    Nov 2007
    #1

    FET på dag 2 med 2cellig + 3cellig

    Det är ruvardag 3 idag om jag räknar rätt. Finns det fler därute som ruvar efter FET? Tappat celler? Hoppas nån svarar, känner mig hoppfull men det är långt till testdag 20/11.

    Håller tummarna för alla ruvare därute:-)
  2. 1
    FET på dag 2 med 2cellig + 3cellig Det är ruvardag 3 idag om jag räknar rätt. Finns det fler därute som ruvar efter FET? Tappat celler? Hoppas nån svarar, känner mig hoppfull men det är långt till testdag 20/11.

    Håller tummarna för alla ruvare därute:-)
  3. Medlem sedan
    Oct 2003
    #2
    Hej! Jag är i v 31 med en liten pojke som kom till efter FET. 4-cellig vid infrysning men tappade en cell vid upptining så 3-cellig vid FET. Det finns absolut hopp!! Håller tummarna! Kram Emilie
  4. 2
    Hej! Jag är i v 31 med en liten pojke som kom till efter FET. 4-cellig vid infrysning men tappade en cell vid upptining så 3-cellig vid FET. Det finns absolut hopp!! Håller tummarna! Kram Emilie
  5. Medlem sedan
    Nov 2007
    #3
    Tack EMLI och grattis:-)
    Idag är det ruvardag 8. Har haft ont på ÄL-sidan och centralt i tjejmagen varje dag sen FET till ruvardag 6. Nu känner jag ingenting förutom lite flytning som jag brukar ha innan mens. Får se om tant röd kommer eller ej.
  6. 3
    Tack EMLI och grattis:-)
    Idag är det ruvardag 8. Har haft ont på ÄL-sidan och centralt i tjejmagen varje dag sen FET till ruvardag 6. Nu känner jag ingenting förutom lite flytning som jag brukar ha innan mens. Får se om tant röd kommer eller ej.
  7. Medlem sedan
    Jun 2009
    #4
    Hur gick det på testdagen??
    *Tron är det första en människa upplever*
    *Kärleken är den starkaste makten på jorden*
    *Hoppet är det sista som lämnar människan*
    Alltså Livet består av Tro Hopp Och Kärlek!
    En välsignelse för alla!

    Min blogg:
    http://blogg.alltforforaldrar.se/longingforachild/
  8. 4
    Hur gick det på testdagen??
  9. Medlem sedan
    Nov 2007
    #5
    Har ingen dator och att logga in från mobilen är näst intill omöjligt. Det så att mensen från helvetet kom ruvardag14. Är så trött på min kropp nu som inte vill fästa... Hört att tidigare akut kejsarsnitt kan påverka. Har inte orkat prata med en läkare ännu för jag ville bara ha lite distans från ruvning och allt som hör till.
  10. 5
    Har ingen dator och att logga in från mobilen är näst intill omöjligt. Det så att mensen från helvetet kom ruvardag14. Är så trött på min kropp nu som inte vill fästa... Hört att tidigare akut kejsarsnitt kan påverka. Har inte orkat prata med en läkare ännu för jag ville bara ha lite distans från ruvning och allt som hör till.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar