Södersjukhuset eller Huddinge?
_1212 Decemberbarn
  1. Fligan
    #1

    Södersjukhuset eller Huddinge?

    Någon här inne som har fött barn på SÖS eller Huddinge och vet om om man får eget rum med egen dusch och toalett på förlossning resp. BB-avdeldningarna?
    Jag är lite nojig men tycker det känns olustigt att dela toa och dusch med andra under förlossning och tiden efteråt...
  2. 1
    Södersjukhuset eller Huddinge? Någon här inne som har fött barn på SÖS eller Huddinge och vet om om man får eget rum med egen dusch och toalett på förlossning resp. BB-avdeldningarna?
    Jag är lite nojig men tycker det känns olustigt att dela toa och dusch med andra under förlossning och tiden efteråt...
  3. Medlem sedan
    Oct 2002
    #2
    På huddinge delar man toa med ett annat rum, var ju där inatt.
    I af i en del rum, jag födde ju min senaste där med för fem år sen o då hade vi inte dass eller dusch.
    BB är numera indelat på enkelrum enbart. Kan hända att man delar med ett annat rum där med.
    Men det är iaf inte en toa på alla rum ;-)
  4. 2
    På huddinge delar man toa med ett annat rum, var ju där inatt.
    I af i en del rum, jag födde ju min senaste där med för fem år sen o då hade vi inte dass eller dusch.
    BB är numera indelat på enkelrum enbart. Kan hända att man delar med ett annat rum där med.
    Men det är iaf inte en toa på alla rum ;-)
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar