Fem dagar kvar
Missfall
  1. Medlem sedan
    Mar 2002
    #1

    Fem dagar kvar

    Sedan ska vi göra första delen av KUB-testet. I samband med det görs ett daterande UL.
    Det var i samband med det som vårt MA upptäcktes i juni i år. Kom som en total chock, eftersom jag hade gott om symtom och inte hade haft några blödningar eller annat konstigt.

    Men inte kan man ha sådan otur 2 ggr i rad. Visst?!

    Känner mig inte direkt orolig, men det är klart att tanken finns där nånstans i bakgrunden. Det ska bli skönt att få konstaterat att bebisen lever.

    Den här graviditeten är jag tröttare än nånsin, har mer yrsel & mer illamående än någon av mina andra graviditeter, så det bådar ju gott.

    (jag skrev här inne som Cinco tidigare).
  2. 1
    Fem dagar kvar Sedan ska vi göra första delen av KUB-testet. I samband med det görs ett daterande UL.
    Det var i samband med det som vårt MA upptäcktes i juni i år. Kom som en total chock, eftersom jag hade gott om symtom och inte hade haft några blödningar eller annat konstigt.

    Men inte kan man ha sådan otur 2 ggr i rad. Visst?!

    Känner mig inte direkt orolig, men det är klart att tanken finns där nånstans i bakgrunden. Det ska bli skönt att få konstaterat att bebisen lever.

    Den här graviditeten är jag tröttare än nånsin, har mer yrsel & mer illamående än någon av mina andra graviditeter, så det bådar ju gott.

    (jag skrev här inne som Cinco tidigare).
  3. Medlem sedan
    Mar 2002
    #2
    Var ju där igår, och den lilla bebisen var ca 3.5 cm lång, sprätte med hela kroppen och vevade med armarna.
    Ren och skär lycka!!
  4. 2
    Var ju där igår, och den lilla bebisen var ca 3.5 cm lång, sprätte med hela kroppen och vevade med armarna.
    Ren och skär lycka!!
  5. Medlem sedan
    Jun 2012
    #3
    Grattis!!

    Låter helt underbart med en liten sprätt i magen =)
    Hoppas att det kommer gå lika bra för mig, ska in på vul på torsdag och se om den finns någon krabat där inne.

    Stort grattis igen!!!
  6. 3
    Grattis!!

    Låter helt underbart med en liten sprätt i magen =)
    Hoppas att det kommer gå lika bra för mig, ska in på vul på torsdag och se om den finns någon krabat där inne.

    Stort grattis igen!!!
  7. Medlem sedan
    Mar 2002
    #4
    Tack!
    Nu är jag i v.22 och allt är helt perfekt med bebisen. Så obeskrivligt skönt!
    Hur gick det för dig??
  8. 4
    Tack!
    Nu är jag i v.22 och allt är helt perfekt med bebisen. Så obeskrivligt skönt!
    Hur gick det för dig??
  9. Medlem sedan
    Jun 2012
    #5
    Det låter ju helt underbart Då känner du rörelserna från din lilla nu då?
    För mig gick det med bra. Fick se en liten knodd med slående hjärta <3
    Blev dock tillbakaflyttad till v8 så det är fortfarande tidigt. Går in i vecka 9 i morgon och så långt har jag inte kommit de två senaste gångerna så jag är överlycklig. Längtar till kub då jag får se pyret igen.
  10. 5
    Det låter ju helt underbart Då känner du rörelserna från din lilla nu då?
    För mig gick det med bra. Fick se en liten knodd med slående hjärta <3
    Blev dock tillbakaflyttad till v8 så det är fortfarande tidigt. Går in i vecka 9 i morgon och så långt har jag inte kommit de två senaste gångerna så jag är överlycklig. Längtar till kub då jag får se pyret igen.
  11. Medlem sedan
    Mar 2002
    #6
    För första gången (detta är femte barnet) har jag moderkakan fram. Men nu äntligen, sedan en vecka tillbaks känner jag rörelser flera gånger om dagen. Tyvärr känns inget utanpå än (pappa & syskon väntar ivrigt), men snart kanske?! Gick in i v.23 idag

    Så skönt att det såg bra ut för dig! Hoppas på bra resultat på KUB också!
  12. 6
    För första gången (detta är femte barnet) har jag moderkakan fram. Men nu äntligen, sedan en vecka tillbaks känner jag rörelser flera gånger om dagen. Tyvärr känns inget utanpå än (pappa & syskon väntar ivrigt), men snart kanske?! Gick in i v.23 idag

    Så skönt att det såg bra ut för dig! Hoppas på bra resultat på KUB också!
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar