Intresserad av en mamma grupp i sthlm?
_1212 Decemberbarn
  1. Anonym
    #1

    Intresserad av en mamma grupp i sthlm?

    Hej! Jag bor i Stockholm tillsammans med min pojkvän och vi väntar nu vårat första barn som beräknas komma 25/12 är alltså i v.33 , Skulle tycka att det vore underbart att få följas åt o dela tankar o funderingar kring graviditeten, kommande liv som småbarnsföräldrar, förlossningen osv osv även följas åt efteråt när våra bebisar har kommit! Är du intresserad av att följas åt? ju fler vi blir desto bättre!
  2. 1
    Intresserad av en mamma grupp i sthlm? Hej! Jag bor i Stockholm tillsammans med min pojkvän och vi väntar nu vårat första barn som beräknas komma 25/12 är alltså i v.33 , Skulle tycka att det vore underbart att få följas åt o dela tankar o funderingar kring graviditeten, kommande liv som småbarnsföräldrar, förlossningen osv osv även följas åt efteråt när våra bebisar har kommit! Är du intresserad av att följas åt? ju fler vi blir desto bättre!
  3. Medlem sedan
    Oct 2002
    #2
    Jo jag hade velat, men jag blir sängliggande fram till födseln nu.
    När hon har ploppat ut, då e jag på :-)
  4. 2
    Jo jag hade velat, men jag blir sängliggande fram till födseln nu.
    När hon har ploppat ut, då e jag på :-)
  5. wittyvetwoman
    #3
    Väntar också vårt första barn, kommer 3 dec. Känner mig ibland lite ensam så det kanske skulle vara ngt. vi bor i Hägersten.
  6. 3
    Väntar också vårt första barn, kommer 3 dec. Känner mig ibland lite ensam så det kanske skulle vara ngt. vi bor i Hägersten.
  7. Medlem sedan
    Jul 2012
    #4
    Hej svejs! Här väntas också en första knodd den 3 december. Bor för tillfället i Skövde men kommer flytta upp till Stockholm efter årsskiftet och hakar gärna på då.
  8. 4
    Hej svejs! Här väntas också en första knodd den 3 december. Bor för tillfället i Skövde men kommer flytta upp till Stockholm efter årsskiftet och hakar gärna på då.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar