Oregelbundna hjärtljud
_1212 Decemberbarn
  1. Medlem sedan
    Nov 2012
    #1

    Oregelbundna hjärtljud

    Vår bebis vill inte få ordning på regelbundenheten på hjärtelagen. Var 5e har vart oregelbundet ett par v iaf och ska in igen på måndag för mätning med ul. Bm sa idag att det iaf lät som det var mer regelbundet idag än för 1,5v sedan. Usch va orolig man är :/ bf 23/12
  2. 1
    Oregelbundna hjärtljud Vår bebis vill inte få ordning på regelbundenheten på hjärtelagen. Var 5e har vart oregelbundet ett par v iaf och ska in igen på måndag för mätning med ul. Bm sa idag att det iaf lät som det var mer regelbundet idag än för 1,5v sedan. Usch va orolig man är :/ bf 23/12
  3. Medlem sedan
    Oct 2002
    #2
    Försök att hålla dig lugn o tänka positivt. OM det nu skulle vara något är det ju mycket bättre att de redan vet o har en handlingsplan. Men jag vet, det är så lätt sagt. Jag var så orolig de första 20 veckorna innan de kollat av Alessias hjärta med. Vi hade ju lite ökad risk.
    Jag håller alla tummar jag kan o tror att det kommer gå bra.

    Kram
  4. 2
    Försök att hålla dig lugn o tänka positivt. OM det nu skulle vara något är det ju mycket bättre att de redan vet o har en handlingsplan. Men jag vet, det är så lätt sagt. Jag var så orolig de första 20 veckorna innan de kollat av Alessias hjärta med. Vi hade ju lite ökad risk.
    Jag håller alla tummar jag kan o tror att det kommer gå bra.

    Kram
  5. Medlem sedan
    Nov 2012
    #3
    Tack för ditt svar
    Jo försöker nu bara se det som att jo det är inte sämre iaf. O bäbis härjar runt massor så det känns tryggt iaf
    Har haft en rätt knölig graviditet överlag så man blir ej för äv
  6. 3
    Tack för ditt svar
    Jo försöker nu bara se det som att jo det är inte sämre iaf. O bäbis härjar runt massor så det känns tryggt iaf
    Har haft en rätt knölig graviditet överlag så man blir ej för äv
  7. Medlem sedan
    Nov 2012
    #4
    Förvånad av ngt känns det som. Jag önskar ofta att jag haft en megakula o fått må bra än denna lilla jag har med alla dessa krämpor, men vi räknar ner nu :-)
  8. 4
    Förvånad av ngt känns det som. Jag önskar ofta att jag haft en megakula o fått må bra än denna lilla jag har med alla dessa krämpor, men vi räknar ner nu :-)
  9. Medlem sedan
    Oct 2002
    #5
    Ja det har ju jag med, just idag är en dag när jag känner det som hur mycket ska man orka egentligen. Imorgon är en ny dag, jag vet. Men fasen, jag blir knäpp.
    Jag brukar va grym på att se det positiva o ta saker för vad de är. Men, man kan väl inte räkna med att det funkar så varje dag.

    Kram
  10. 5
    Ja det har ju jag med, just idag är en dag när jag känner det som hur mycket ska man orka egentligen. Imorgon är en ny dag, jag vet. Men fasen, jag blir knäpp.
    Jag brukar va grym på att se det positiva o ta saker för vad de är. Men, man kan väl inte räkna med att det funkar så varje dag.

    Kram
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar