Godkväll!
Utlandsföräldrar
  1. Medlem sedan
    Nov 2006
    #1

    Godkväll!

    Jag lägger inte barn och har hunnit fixa det som skulle fixas så nu har jag kväll.
    Dagen har varit regnig och grå, men inte så kall och vi var ute en bra stund och det var riktigt skönt. Rejält höstig november har också sin charm!

    Någon här?
  2. 1
    Godkväll! Jag lägger inte barn och har hunnit fixa det som skulle fixas så nu har jag kväll.
    Dagen har varit regnig och grå, men inte så kall och vi var ute en bra stund och det var riktigt skönt. Rejält höstig november har också sin charm!

    Någon här?
  3. Medlem sedan
    Jan 2000
    #2
    Jag är här, men bara liiiiite till.
    Ska se färdigt Gossford Park med maken om en stund.
  4. 2
    Jag är här, men bara liiiiite till.
    Ska se färdigt Gossford Park med maken om en stund.
  5. Medlem sedan
    May 2001
    #3
    Jag kom just, men tänkte gå igen, för det är läge att få F i säng, så hon inte blir alldeles trött imorgon.
    Här har nog dagen varit som hos er, med undantag av att jag inte varit ute... Ont i höften har jag idag, och det är inte roligt. Känner mig som en riktig gnällig en !
  6. 3
    Jag kom just, men tänkte gå igen, för det är läge att få F i säng, så hon inte blir alldeles trött imorgon.
    Här har nog dagen varit som hos er, med undantag av att jag inte varit ute... Ont i höften har jag idag, och det är inte roligt. Känner mig som en riktig gnällig en !
  7. Medlem sedan
    Mar 2003
    #4
    Godkväll! SKönt när man får ta kväll. Det som ska fixas tar liksom aldrig slut i det här hushållet, fast jag är rätt bra på att ignorera det.
    SItter och väntar på att ostkakan ska bli varm, vi tar lite lyxfika ikväll. Barnen är helt oimponerade av denna småländska läckerhet. Märkligt.
  8. 4
    Godkväll! SKönt när man får ta kväll. Det som ska fixas tar liksom aldrig slut i det här hushållet, fast jag är rätt bra på att ignorera det.
    SItter och väntar på att ostkakan ska bli varm, vi tar lite lyxfika ikväll. Barnen är helt oimponerade av denna småländska läckerhet. Märkligt.
  9. Medlem sedan
    Mar 2003
    #5
    Dumma höft!!
    kram
  10. 5
    Dumma höft!!
    kram
  11. Medlem sedan
    Nov 2006
    #6
    Och sen får du ta och lyssna på Isola!
  12. 6
    Och sen får du ta och lyssna på Isola!
  13. Medlem sedan
    Jan 2000
    #7
    Det har jag gjort nu hela kvällen Det är en VÄLDIGT bra skiva!
  14. 7
    Det har jag gjort nu hela kvällen Det är en VÄLDIGT bra skiva!
  15. Medlem sedan
    Oct 2002
    #8
    jag är här fast bara liiiite. har skolkat från aikidon i kväll och även från middagen så jag börjar bli lite hungrig. och så måste jag ringa min mor, som är på sjukhus, innan det blir alltför sent.
  16. 8
    jag är här fast bara liiiite. har skolkat från aikidon i kväll och även från middagen så jag börjar bli lite hungrig. och så måste jag ringa min mor, som är på sjukhus, innan det blir alltför sent.
  17. Medlem sedan
    Nov 2006
    #9
    Hoppas att du kommer tillbaka lite senare!
    Trist att höften inte vill vara med, du som var igång och promenerade så bra förut? Du har ingen cykel? Bara att komma ut och lufta hjärnan och få röra på sig lite gör rätt mycket för humöret tycker jag, även om jag förstår att det är mer som ligger bakom.
  18. 9
    Hoppas att du kommer tillbaka lite senare!
    Trist att höften inte vill vara med, du som var igång och promenerade så bra förut? Du har ingen cykel? Bara att komma ut och lufta hjärnan och få röra på sig lite gör rätt mycket för humöret tycker jag, även om jag förstår att det är mer som ligger bakom.
  19. Medlem sedan
    Nov 2006
    #10
    Det är nog min favorit. Fast så tänker jag om varje av deras skivor, iaf de tidiga.
  20. 10
    Det är nog min favorit. Fast så tänker jag om varje av deras skivor, iaf de tidiga.
  21. Medlem sedan
    Jan 2000
    #11
    Jag hade en inramad Isola-plansch modell JÄTTESTOR (2,5 meter bred), som vi haft i vardagsrummet, men tyvärr gick den sönder i flytten från Schweiz..... glaset rev upp planschen så den finns inte alls längre.
  22. 11
    Jag hade en inramad Isola-plansch modell JÄTTESTOR (2,5 meter bred), som vi haft i vardagsrummet, men tyvärr gick den sönder i flytten från Schweiz..... glaset rev upp planschen så den finns inte alls längre.
  23. Medlem sedan
    Jan 2000
    #12
    Det är du inte i vanliga fall så då är det nog befogat. gnäll på. DUMMA höft.
  24. 12
    Det är du inte i vanliga fall så då är det nog befogat. gnäll på. DUMMA höft.
  25. Medlem sedan
    Nov 2006
    #13
    Åh, ostkaka som är så gott! Det blev jag plötsligt väldigt sugen på!
    Fixandet tar heller aldrig slut här, men det akuta, som att röja köket efter middagen och göra matlådor av resterna är klart, resten blundar jag för.
  26. 13
    Åh, ostkaka som är så gott! Det blev jag plötsligt väldigt sugen på!
    Fixandet tar heller aldrig slut här, men det akuta, som att röja köket efter middagen och göra matlådor av resterna är klart, resten blundar jag för.
  27. Medlem sedan
    Nov 2006
    #14
    Som framsidan? Coolt, det hade jag också kunnat tänka mig!
    Trist att den inte finns mer.
  28. 14
    Som framsidan? Coolt, det hade jag också kunnat tänka mig!
    Trist att den inte finns mer.
  29. Medlem sedan
    Nov 2006
    #15
    Oj, jag hoppas att det inte är något allvarligt med din mor!
    OK att skolka från aikidon, men inte från middagen, jag hoppas att det finns något gott i skåpen!
  30. 15
    Oj, jag hoppas att det inte är något allvarligt med din mor!
    OK att skolka från aikidon, men inte från middagen, jag hoppas att det finns något gott i skåpen!
  31. Medlem sedan
    Mar 2002
    #16
    En liten stund! Ska nog kolla pâ Solsidan. Den här säsongen är inte sâdär jättekul, men förra avsnittet var roligt, med kliché-Kjell.

    Här är det bâde kallt och grâtt, hurra! Eller nât.
  32. 16
    En liten stund! Ska nog kolla pâ Solsidan. Den här säsongen är inte sâdär jättekul, men förra avsnittet var roligt, med kliché-Kjell.

    Här är det bâde kallt och grâtt, hurra! Eller nât.
  33. Medlem sedan
    Mar 2002
    #17
    Mycket bra skiva. Men visst är den _minst_ 15 âr? Eller?
  34. 17
    Mycket bra skiva. Men visst är den _minst_ 15 âr? Eller?
  35. Medlem sedan
    Mar 2003
    #18
    Finns det någon ostkaka att få tag på i ox?
  36. 18
    Finns det någon ostkaka att få tag på i ox?
  37. Medlem sedan
    Nov 2006
    #19
    Jag har bara sett första säsongen av Solsidan och skrattade högt, är det andra som går nu? Eller kanske tredje? Jag kanske ska önska mig en box i julklapp.
  38. 19
    Jag har bara sett första säsongen av Solsidan och skrattade högt, är det andra som går nu? Eller kanske tredje? Jag kanske ska önska mig en box i julklapp.
  39. Medlem sedan
    Mar 2002
    #20
    Det är en klassiker, faktiskt. Jag upptäckte inte Kent förrän vid "Verkligen" (hette den väl? Den turkosa?) och den har en särskild plats i mitt hjärta. Kan fortfarande fâ gâshud när jag lyssnar pâ Kräm.
  40. 20
    Det är en klassiker, faktiskt. Jag upptäckte inte Kent förrän vid "Verkligen" (hette den väl? Den turkosa?) och den har en särskild plats i mitt hjärta. Kan fortfarande fâ gâshud när jag lyssnar pâ Kräm.
Sidan 1 av 4 123 ... SistaSista
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar