Så skönt har iaf sjukvik rest av denna vecka samt måndag! Så blir lite i inkomst i december med ! Sjukvikarierar som lokalvårdare och är väldigt tacksam över att jag inte är speciellt stor! Skulle det aldrig funka isf! Nu är det iaf 47 dagar kvar till BF, tiden går ändå ganska fort! Inte ens hunnit tvätta bebiskläder ännu, men vill ju så gärna ha en bra byrå innan dess! Å begagnad verkar inte finnas i våran smak så vid löning ska vi införskaffa en ny! hos BM i måndags fick jag reda på att jag gått upp 10 kg! (Men syns verkligen inte, allt är på magen! Men den är ändå liten i sf mått)

samt såg hb värdet bra ut! Fast jag inte ätit niferex på 1 månad då jag fick utslag som förmodligen berodde på de och som slutat dyka upp sen dess! Gången innan va värdet 115 (med niferex) nu låg det på 119! å då har jag inte gjort något annorlunda!

men ärligt talat har jag haft sån sjuk tur med min grav! Inga negativa sidor alls ungefär! Så jag njuter av graviditeten! Å är tacksam för att den är så lätt!

Gur är det för er? Jobbar ni fortfarande å vikt å så? Rycker det är kul att läsa era uppdateringar! kram på er!