mvc-kontroll
_1212 Decemberbarn
  1. Medlem sedan
    Jul 2010
    #1

    mvc-kontroll

    Ska åka till mvc och se om bebis har behagat och vänt på sig, hade inte gjort det när jag var på ul för 3 veckor sedan, vore skönt om hen hade gjort det så jag slipper tänka mera på det är ju snart dags för bebis att komma ut eller ja om 4 veckor, men den här gången har det gått så fort att jag knappt hunnit med. Kanske borde förbereda lite för bebis, har tvättat lite kläder, men det är allt. Med lillkillen som jag har så var allt klart flera månader i förväg
    Ha en bra dag alla
  2. 1
    mvc-kontroll Ska åka till mvc och se om bebis har behagat och vänt på sig, hade inte gjort det när jag var på ul för 3 veckor sedan, vore skönt om hen hade gjort det så jag slipper tänka mera på det är ju snart dags för bebis att komma ut eller ja om 4 veckor, men den här gången har det gått så fort att jag knappt hunnit med. Kanske borde förbereda lite för bebis, har tvättat lite kläder, men det är allt. Med lillkillen som jag har så var allt klart flera månader i förväg
    Ha en bra dag alla
  3. Medlem sedan
    Jul 2010
    #2
    Blir nytt ul, barnmorskan kunde inte känna om bebis hade vänt sig...
  4. 2
    Blir nytt ul, barnmorskan kunde inte känna om bebis hade vänt sig...
  5. Medlem sedan
    Jun 2012
    #3
    Hoppas att allt blir till det bästa för er.
  6. 3
    Hoppas att allt blir till det bästa för er.
  7. Medlem sedan
    Mar 2007
    #4
    Hoppas att bebis vänder sig så att du slipper fundera på det...men man vet aldrig, de kan vara lte bestämda de där små
    KÄnner igen det du skriver om att det går fort....men även om allt inte är klart i månnader i förväg så brukar det ordna sig ändå!
  8. 4
    Hoppas att bebis vänder sig så att du slipper fundera på det...men man vet aldrig, de kan vara lte bestämda de där små
    KÄnner igen det du skriver om att det går fort....men även om allt inte är klart i månnader i förväg så brukar det ordna sig ändå!
  9. Medlem sedan
    Sep 2012
    #5
    lycka till =)
  10. 5
    lycka till =)
  11. Medlem sedan
    Jul 2010
    #6
    Var på ul i går och bebis har vänt på sig...så jag andas ut
  12. 6
    Var på ul i går och bebis har vänt på sig...så jag andas ut
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar