Julklappar till barn/ungdomar????
Hem & fritid
  1. Medlem sedan
    Jan 2008
    #1

    Julklappar till barn/ungdomar????

    Hej på er
    Fick genom Facebook reda på igår att det finns ett hotell i Malmö som samlar in julklappar till behövande barn i Malmö tänkte bidra med 2 paket dit. De delas ut genom stadsmissionen bland annat.
    På paketet skulle man skriva t ex flicka 5-7 år så de kan matcha det nåt så när, ett fantastiskt iniativ tycker jag! De hade gjort det förra året också och fått in 2000!!! paket ungefär.

    Nu till min fråga: Jag skulle vilja ge ett flick, respektive pojkpaket till lite äldre barn ungefär 13-16 år. Tänkte mig en låda med ett par saker i till dem, men vad???? Det jag själv kan komma på är:
    biobiljett
    presentkort på H&M (eller någon annan butik)
    Vantar,mössa halsduk
    Tvål från bodyshop

    Ja sen tar det stopp med fantasin, någon som har bra tips??????
    Hotellet är Clarion Collection Hotel Temperence på Engelbrektsgatan 16 om där är fler än jag som vill hjälpa till
    Mika
  2. 1
    Julklappar till barn/ungdomar???? Hej på er
    Fick genom Facebook reda på igår att det finns ett hotell i Malmö som samlar in julklappar till behövande barn i Malmö tänkte bidra med 2 paket dit. De delas ut genom stadsmissionen bland annat.
    På paketet skulle man skriva t ex flicka 5-7 år så de kan matcha det nåt så när, ett fantastiskt iniativ tycker jag! De hade gjort det förra året också och fått in 2000!!! paket ungefär.

    Nu till min fråga: Jag skulle vilja ge ett flick, respektive pojkpaket till lite äldre barn ungefär 13-16 år. Tänkte mig en låda med ett par saker i till dem, men vad???? Det jag själv kan komma på är:
    biobiljett
    presentkort på H&M (eller någon annan butik)
    Vantar,mössa halsduk
    Tvål från bodyshop

    Ja sen tar det stopp med fantasin, någon som har bra tips??????
    Hotellet är Clarion Collection Hotel Temperence på Engelbrektsgatan 16 om där är fler än jag som vill hjälpa till
    Mika
  3. alle
    #2
    Vilka samlar in? Länka gärna så att det sprids! Presentkort på klädaffär låter perfekt, kanske tillsammans med nåt litet som nagellack.
  4. 2
    Vilka samlar in? Länka gärna så att det sprids! Presentkort på klädaffär låter perfekt, kanske tillsammans med nåt litet som nagellack.
  5. alle
    #3
    Ska söka själv på fb, men direktlänk är alltid bra.
  6. 3
    Ska söka själv på fb, men direktlänk är alltid bra.
  7. Medlem sedan
    Jun 2005
    #4
    Medgång gör vänner, motgång prövar dem.

Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar