Advent på gång!
Hem & fritid
  1. Medlem sedan
    Feb 2004
    #1

    Advent på gång!

    I helgen bestämde jag mig för att faktiskt börja förbereda inför advent. Jag hade inget inbokat på hela helgen, maken borta över helgen och barnen skulle vara borta söndag förmiddag. I lördags åkte jag och barnen tillsammans med min mamma på stan och handlade bl a lite julklappar. Vi fikade och hade trevligt tillsammans. Hemma fixade jag klart några projekt som blivit liggande vid symaskinen och sedan började jag storstäda. På söndagen fortsatte storstädningen och jag hann även tvätta alla fönster så igår kväll plockade jag fram de gardiner som ska upp till helgen och började stryka dom. Plockade även fram alla elektriska stjärnor mm som ska fram för att börja kolla lampor. Mycket nöjd med att jag hann så mycket i helgen! Ska nu baka under veckan.
  2. 1
    Advent på gång! I helgen bestämde jag mig för att faktiskt börja förbereda inför advent. Jag hade inget inbokat på hela helgen, maken borta över helgen och barnen skulle vara borta söndag förmiddag. I lördags åkte jag och barnen tillsammans med min mamma på stan och handlade bl a lite julklappar. Vi fikade och hade trevligt tillsammans. Hemma fixade jag klart några projekt som blivit liggande vid symaskinen och sedan började jag storstäda. På söndagen fortsatte storstädningen och jag hann även tvätta alla fönster så igår kväll plockade jag fram de gardiner som ska upp till helgen och började stryka dom. Plockade även fram alla elektriska stjärnor mm som ska fram för att börja kolla lampor. Mycket nöjd med att jag hann så mycket i helgen! Ska nu baka under veckan.
  3. Medlem sedan
    Feb 2007
    #2
    oj vad duktigt .... här har inga fönster putsats men kanske i morgon då jag är hemma och förkyld och maken har ledig dag.
  4. 2
    oj vad duktigt .... här har inga fönster putsats men kanske i morgon då jag är hemma och förkyld och maken har ledig dag.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar