Nu är det bara 8 dagar kvar, hoppas jag.
_1212 Decemberbarn
  1. Medlem sedan
    Jun 2009
    #1

    Nu är det bara 8 dagar kvar, hoppas jag.

    Tiden går så himla långsamt. Nu är man stor och tung. Vill att bebisen kommer ut nu. Jag ska inte klaga för jag mår verkligen bra, har bara lite nästäppa och sover dåligt, men jag kan ju vila på dagarna. Idag storstädar jag huset och ställer iordning allt till bebisen. BB väskan är packad och kollad ett par gånger. Ska försöka att få basen till bilstolen på plats ikväll. Har dock inte fattat hur det här med Isofix funkar. Vem vet, kanske vill bebisen ut tidigare. Hur går det för er andra? Hur lång tid har ni kvar?
  2. 1
    Nu är det bara 8 dagar kvar, hoppas jag. Tiden går så himla långsamt. Nu är man stor och tung. Vill att bebisen kommer ut nu. Jag ska inte klaga för jag mår verkligen bra, har bara lite nästäppa och sover dåligt, men jag kan ju vila på dagarna. Idag storstädar jag huset och ställer iordning allt till bebisen. BB väskan är packad och kollad ett par gånger. Ska försöka att få basen till bilstolen på plats ikväll. Har dock inte fattat hur det här med Isofix funkar. Vem vet, kanske vill bebisen ut tidigare. Hur går det för er andra? Hur lång tid har ni kvar?
  3. Medlem sedan
    Sep 2011
    #2
    Åh 8 dagar...förlossning inom räckhåll ju! Själv gick jag in i v. 35+0 idag så jag har lite mer än en månad till BF. Köpte hem gipsbindor idag. Hade tänkt att maken skulle få göra gipsavtryck på min mage. Får se hur länge jag vågar vänta? :-D
  4. 2
    Åh 8 dagar...förlossning inom räckhåll ju! Själv gick jag in i v. 35+0 idag så jag har lite mer än en månad till BF. Köpte hem gipsbindor idag. Hade tänkt att maken skulle få göra gipsavtryck på min mage. Får se hur länge jag vågar vänta? :-D
  5. Medlem sedan
    Apr 2012
    #3
    Kan heller inte sova om nätterna men tar igen det om dagarna för att kunna fungera..har inte haft några större problem förrän nu den sista veckan. Benen är svullna, kan knappt gå, ryggen värken från alla håll och plutten trycker enormt med huvudet på blåsan. Sedan e jag extremt lös i magen och har mycket förvärkar. Men allt det tyder ju på att han kommer ut snart, så jag klagar inte för mycket utan tänker att snart... (: har Bf 17 dec iaf. Lycka till!
  6. 3
    Kan heller inte sova om nätterna men tar igen det om dagarna för att kunna fungera..har inte haft några större problem förrän nu den sista veckan. Benen är svullna, kan knappt gå, ryggen värken från alla håll och plutten trycker enormt med huvudet på blåsan. Sedan e jag extremt lös i magen och har mycket förvärkar. Men allt det tyder ju på att han kommer ut snart, så jag klagar inte för mycket utan tänker att snart... (: har Bf 17 dec iaf. Lycka till!
  7. Medlem sedan
    Sep 2012
    #4
    hihi det känner jag igen .. tar igen sömnen på dagarna ..
    åå va spännande!! tänk va vackert ..
    gråter varje gång jag tittar på Barnmorskorna i Norge på tv ..
    snart dags ..
    =) kram
  8. 4
    hihi det känner jag igen .. tar igen sömnen på dagarna ..
    åå va spännande!! tänk va vackert ..
    gråter varje gång jag tittar på Barnmorskorna i Norge på tv ..
    snart dags ..
    =) kram
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar