kamin i växthuset?
Hem & fritid
  1. Medlem sedan
    Feb 2002
    #1

    kamin i växthuset?

    Jag har sett i någon tidning en kamin i ett växthus. Funkar det? Jättemysigt att kunna sitta där höst o vinter! Men om man köper en gammal gjutjärnskamin, rostar den inte sönder då? Det är ju inte sååå ofta man eldar så att det förblir torrt o varmt i växthuset hela vintern...
  2. 1
    kamin i växthuset? Jag har sett i någon tidning en kamin i ett växthus. Funkar det? Jättemysigt att kunna sitta där höst o vinter! Men om man köper en gammal gjutjärnskamin, rostar den inte sönder då? Det är ju inte sååå ofta man eldar så att det förblir torrt o varmt i växthuset hela vintern...
  3. Medlem sedan
    Apr 1999
    #2
    Jag har inte haft någon själv, men när jag gick kurs på Rosendal i Stockholm så hade de en kamin i ett växthus där vi var.
    Det var en ganska enkel konstruktion och den såg i och ju för sig lite rostig ut, men det var jättemysigt att sitta där en kall dag och värma sig vid den.
  4. 2
    Jag har inte haft någon själv, men när jag gick kurs på Rosendal i Stockholm så hade de en kamin i ett växthus där vi var.
    Det var en ganska enkel konstruktion och den såg i och ju för sig lite rostig ut, men det var jättemysigt att sitta där en kall dag och värma sig vid den.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar