Är jag först?
_1308 Augustibarn
  1. Hoppas på sommarbebis
    #1

    Är jag först?

    Egentligen vet jag inte än om jag skall vara här, men har alla gravididetssymptom redan - precis som det brukar vara när jag är med barn- Ömmma bröst, svullen mage, kissar stup i kvarten och mår konstant illa. Enligt beräkningen är jag bara i vecka 4, så jag får avvakta lite innan jag kan testa.
    Andra försöket efter missfall i oktober, men nu skall det gå vägen :-)
  2. 1
    Är jag först? Egentligen vet jag inte än om jag skall vara här, men har alla gravididetssymptom redan - precis som det brukar vara när jag är med barn- Ömmma bröst, svullen mage, kissar stup i kvarten och mår konstant illa. Enligt beräkningen är jag bara i vecka 4, så jag får avvakta lite innan jag kan testa.
    Andra försöket efter missfall i oktober, men nu skall det gå vägen :-)
  3. Medlem sedan
    Jul 2011
    #2
    Ja, det är du! :-)

    Jag tänkte skriva häromdagen men det blev inte av.

    Hoppas att du är gravid och att inte din kropp jäklas med dig!

    Själv har jag nu tagit fyra test totalt. Haha! Två "vanliga" och två digitala och alla visar "gravid" på ett eller annat sätt. Är i vecka 5 (4+1) utifrån senaste mens sett.

    Så nu är det bara att hålla tummarna, men magkänslan är god.

    Hade ett tidigt missfall i september.
  4. 2
    Ja, det är du! :-)

    Jag tänkte skriva häromdagen men det blev inte av.

    Hoppas att du är gravid och att inte din kropp jäklas med dig!

    Själv har jag nu tagit fyra test totalt. Haha! Två "vanliga" och två digitala och alla visar "gravid" på ett eller annat sätt. Är i vecka 5 (4+1) utifrån senaste mens sett.

    Så nu är det bara att hålla tummarna, men magkänslan är god.

    Hade ett tidigt missfall i september.
  5. Medlem sedan
    Jan 2010
    #3
    åhh, jag hoppas jag ska få tillhöra den här gruppen också...
    Hade också ett missfall i slutet av augusti i V.13, så detta är andra försöket efter det, har BIM idag/i helgen och vill verkligen plussa nu!
  6. 3
    åhh, jag hoppas jag ska få tillhöra den här gruppen också...
    Hade också ett missfall i slutet av augusti i V.13, så detta är andra försöket efter det, har BIM idag/i helgen och vill verkligen plussa nu!
  7. Medlem sedan
    Nov 2012
    #4

    4

    Verkar som vi är fyra än så länge
  8. 4
    4 Verkar som vi är fyra än så länge
  9. Medlem sedan
    Jul 2011
    #5
    Trevlig, trevligt! :-)
  10. 5
    Trevlig, trevligt! :-)
  11. Medlem sedan
    Dec 2012
    #6
    Hej.. Nu är vi 5 st, plussade idag - första försöket och det blev ett plus på en gång..
  12. 6
    Hej.. Nu är vi 5 st, plussade idag - första försöket och det blev ett plus på en gång..
  13. Medlem sedan
    Dec 2012
    #7
    Nu är vi 6 st!
    Jag plussade i torsdags (och igår för säkerhets skull .

    Detta är min första graviditet, ska bli såå spännande! Gick mycket fortare än planerat för oss, så jag var inte alls beredd på detta. Vi har en resa till Vietnam bokad över jul och nyår, men är rädd för att åka nu, ifall det skulle bli mf eller utomkveds och jag behöver vård... Är jag orolig i onödan tycker ni? Tänkte ringa bm imorgon och höra mig för.
  14. 7
    Nu är vi 6 st!
    Jag plussade i torsdags (och igår för säkerhets skull .

    Detta är min första graviditet, ska bli såå spännande! Gick mycket fortare än planerat för oss, så jag var inte alls beredd på detta. Vi har en resa till Vietnam bokad över jul och nyår, men är rädd för att åka nu, ifall det skulle bli mf eller utomkveds och jag behöver vård... Är jag orolig i onödan tycker ni? Tänkte ringa bm imorgon och höra mig för.
  15. Medlem sedan
    Jan 2010
    #8
    5 st..
    Har BIM +2 idag men testade negativt i morse, ändå känner jag inte att mensen är på gång...men den kommer väl antar jag...får hoppas på september ist :/

    Grattis till er andra!
  16. 8
    5 st..
    Har BIM +2 idag men testade negativt i morse, ändå känner jag inte att mensen är på gång...men den kommer väl antar jag...får hoppas på september ist :/

    Grattis till er andra!
  17. Medlem sedan
    Dec 2012
    #9
    GRATTIS!!!!
  18. 9
    GRATTIS!!!!
  19. E<3
    #10
    Nu är vi 6 st. Grattis till er alla!
    Jag plussade i mån efter ett mf förra månaden. Jag är väldigt glad och tacksam att få vara gravid igen. Jag hoppas att det går vägen denna gång
  20. 10
    Nu är vi 6 st. Grattis till er alla!
    Jag plussade i mån efter ett mf förra månaden. Jag är väldigt glad och tacksam att få vara gravid igen. Jag hoppas att det går vägen denna gång
  21. Medlem sedan
    Dec 2012
    #11
    Grattis!! :-)
  22. 11
    Grattis!! :-)
  23. Medlem sedan
    Dec 2012
    #12
    Hur har det gått Emelie? Har du fått mens eller plussat? Håller tummarna för dig!
  24. 12
    Hur har det gått Emelie? Har du fått mens eller plussat? Håller tummarna för dig!
  25. Medlem sedan
    Nov 2012
    #13
    Håller tummarna för dig E<3. Stort att du blev gravid så snabbt!
  26. 13
    Håller tummarna för dig E<3. Stort att du blev gravid så snabbt!
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar