Ny här =) Gävle...
_1306 Junibarn
  1. Medlem sedan
    Nov 2012
    #1

    Ny här =) Gävle...

    Hej hopp!
    Jag väntar min andra 30 maj, men jag är ganska så hundra på att jag kommer gå över tiden med denna också.
    Vore kul att följas åt även med nån från Gävle ??
    Nu är jag i v. 15, 16 på ingående!
    Ha en fin dag alla!
    Mamma till två söner, födda 2011 & 2013.
  2. 1
    Ny här =) Gävle... Hej hopp!
    Jag väntar min andra 30 maj, men jag är ganska så hundra på att jag kommer gå över tiden med denna också.
    Vore kul att följas åt även med nån från Gävle ??
    Nu är jag i v. 15, 16 på ingående!
    Ha en fin dag alla!
  3. Medlem sedan
    Mar 2002
    #2
    Välkommen!

    Jag väntar nummer 5 den 4/6, men räknar också kallt med att gå över tiden. Har gått 14 veckor imorgon, så snart v.15 här!
  4. 2
    Välkommen!

    Jag väntar nummer 5 den 4/6, men räknar också kallt med att gå över tiden. Har gått 14 veckor imorgon, så snart v.15 här!
  5. Medlem sedan
    Oct 2012
    #3
    Välkommen hit och grattis till bebis!
    Jag är 19år och väntar första barnet 31/5- 1/6
    Så jag är i v 15 !
  6. 3
    Välkommen hit och grattis till bebis!
    Jag är 19år och väntar första barnet 31/5- 1/6
    Så jag är i v 15 !
  7. Medlem sedan
    Nov 2012
    #4
    Tack o grattis till dig med, då har vi precis samma datum!! :O Skoj! Bor du i Gävle också?
    Hur mår du?
  8. 4
    Tack o grattis till dig med, då har vi precis samma datum!! :O Skoj! Bor du i Gävle också?
    Hur mår du?
  9. Medlem sedan
    Nov 2012
    #5
    Grattis till dig med! Är din grav såhär långt, samma som dina andra då? =) Hur mår du? Bor du också i Gävle?
  10. 5
    Grattis till dig med! Är din grav såhär långt, samma som dina andra då? =) Hur mår du? Bor du också i Gävle?
  11. Medlem sedan
    Oct 2012
    #6
    Tack! Ska bli kul att se vem som får först hihi
    Nej tyvärr, bor nere i Skåne
    Jag börjar väl må helt okej "peppar peppar" Har mått rätt kasst, men magen växer, brösten växer och kliar, huvudet värker lite då och då och den rör sig livligt i magen!
    Och humöret ska vi nog inte börja prata om! Tycker ganska synd om min sambo ibland! ;D

    Hur mår du?
  12. 6
    Tack! Ska bli kul att se vem som får först hihi
    Nej tyvärr, bor nere i Skåne
    Jag börjar väl må helt okej "peppar peppar" Har mått rätt kasst, men magen växer, brösten växer och kliar, huvudet värker lite då och då och den rör sig livligt i magen!
    Och humöret ska vi nog inte börja prata om! Tycker ganska synd om min sambo ibland! ;D

    Hur mår du?
  13. Medlem sedan
    Mar 2002
    #7
    Jag har varit tröttare, mått mer illa & haft mer yrsel denna gången.
    Mådde aldrig illa med de tre döttrarna. Med sonen (barn 4) mådde jag lite illa första 11-12 veckorna.

    Är trött, fortfarande, och har problem med fogarna.

    Bor långt från Gävle!
  14. 7
    Jag har varit tröttare, mått mer illa & haft mer yrsel denna gången.
    Mådde aldrig illa med de tre döttrarna. Med sonen (barn 4) mådde jag lite illa första 11-12 veckorna.

    Är trött, fortfarande, och har problem med fogarna.

    Bor långt från Gävle!
  15. Medlem sedan
    Nov 2006
    #8
    Hej och välkommen hit. Jag väntar mitt andra barn den 17 juni och är 33. Jag har en dotter på 10 år sedan tidigare. Jag bor i Gävle (Höjersdal), var bor du?
  16. 8
    Hej och välkommen hit. Jag väntar mitt andra barn den 17 juni och är 33. Jag har en dotter på 10 år sedan tidigare. Jag bor i Gävle (Höjersdal), var bor du?
  17. Medlem sedan
    Sep 2011
    #9
    Det finns en gratis amningskurs för blivande föräldrar som sprider sig i landet. I januari 2013 är det dags för första start i Gävle. Mer info om kursen finns på www.amningskurs.amningshjalpen.se
  18. 9
    Det finns en gratis amningskurs för blivande föräldrar som sprider sig i landet. I januari 2013 är det dags för första start i Gävle. Mer info om kursen finns på www.amningskurs.amningshjalpen.se
  19. Medlem sedan
    Sep 2011
    #10
    Nu startar vi amningskurs nr. 2 i Gävle för våren 2013! Anmälan sker via sensus hemsida, sensus.se, och kommer ligga redo under nästa vecka. Det går även bra att kontakta mig på förhand för anmälan. Mer info om amningskursen finns på www.amningskurs.amningshjalpen.se.

    Tid: 18-20.15 med start onsdagen 27 feb. Därefter följande 3 onsdagar: 6, 13, 20 mars.
    Plats: Folkets hus, ABF:s lokal Liljekonvaljen, Södra Centralg. 10

    Såklart är kursen GRATIS och vänder sig till både den gravida och eventuell partner.
  20. 10
    Nu startar vi amningskurs nr. 2 i Gävle för våren 2013! Anmälan sker via sensus hemsida, sensus.se, och kommer ligga redo under nästa vecka. Det går även bra att kontakta mig på förhand för anmälan. Mer info om amningskursen finns på www.amningskurs.amningshjalpen.se.

    Tid: 18-20.15 med start onsdagen 27 feb. Därefter följande 3 onsdagar: 6, 13, 20 mars.
    Plats: Folkets hus, ABF:s lokal Liljekonvaljen, Södra Centralg. 10

    Såklart är kursen GRATIS och vänder sig till både den gravida och eventuell partner.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar