Äntligen...
_1308 Augustibarn
  1. Medlem sedan
    May 2011
    #1

    Äntligen...

    Plussade både igår och idag. Jag håller tummarna för att allt går väl så att vi får vår efterlängtade 4:a. Vi försökte ett halvår förra året, men inget hände. Var väl lite naiv och trodde att det skulle gå fort eftersom vi knappt behövde kämpa för de tre andra graviditeterna. I november bestämde vi oss för att försöka igen och nu sitt jag och stirrar på Stickan med ordet "gravid" och kan knappt fatta det. Lite öm i brösten och ont i nedre delen av magen, men inga andra känningar än. Har ni andra tydliga grav. Symptom?
  2. 1
    Äntligen... Plussade både igår och idag. Jag håller tummarna för att allt går väl så att vi får vår efterlängtade 4:a. Vi försökte ett halvår förra året, men inget hände. Var väl lite naiv och trodde att det skulle gå fort eftersom vi knappt behövde kämpa för de tre andra graviditeterna. I november bestämde vi oss för att försöka igen och nu sitt jag och stirrar på Stickan med ordet "gravid" och kan knappt fatta det. Lite öm i brösten och ont i nedre delen av magen, men inga andra känningar än. Har ni andra tydliga grav. Symptom?
  3. Medlem sedan
    Nov 2012
    #2
    Grattis! På tisdag blir d 6:e veckan för oss Halva första trimestern avklarad. Vi åker till Krabi 26/1 och vill så gärna fira och andas ut att bebis blivit 12 v!
  4. 2
    Grattis! På tisdag blir d 6:e veckan för oss Halva första trimestern avklarad. Vi åker till Krabi 26/1 och vill så gärna fira och andas ut att bebis blivit 12 v!
  5. Medlem sedan
    May 2011
    #3
    Ja 12 veckor kommer kännas magiskt. Av erfarenhet vet jag att väntan till de tolv veckorna är långsam, men ni har iaf en härlig semester att se fram emot oxå, så väntan kanske går fortare. Grattis till er med!
  6. 3
    Ja 12 veckor kommer kännas magiskt. Av erfarenhet vet jag att väntan till de tolv veckorna är långsam, men ni har iaf en härlig semester att se fram emot oxå, så väntan kanske går fortare. Grattis till er med!
  7. Medlem sedan
    Nov 2012
    #4
    Tack IdaMaja blir perfekt m solsemester nu, ladda upp oss inför det stora äventyret
  8. 4
    Tack IdaMaja blir perfekt m solsemester nu, ladda upp oss inför det stora äventyret
  9. Medlem sedan
    Nov 1999
    #5
    Grattis!!!
    Jag har inte så mycket symptom faktiskt! Mest ömma bröst och humör svängningar :-S
  10. 5
    Grattis!!!
    Jag har inte så mycket symptom faktiskt! Mest ömma bröst och humör svängningar :-S
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar