Plus
_1308 Augustibarn
  1. Hoppas på sommarbebis
    #1

    Plus

    Nu har jag gått i flera veckor och vetat, och idag bekräftades det. Jag är gravid!!!!
    första symptomen, illamående och ömma bröst började efter tre dagar efter befruktning. Mannen hävdade bestämt att jag inbillade mig, och jag trodde också det, så jag blev ändå helt paff när plusset kom. KAN man verkligen känna så tydligt?
    Jaja. Spännande blir det ju :-)
  2. 1
    Plus Nu har jag gått i flera veckor och vetat, och idag bekräftades det. Jag är gravid!!!!
    första symptomen, illamående och ömma bröst började efter tre dagar efter befruktning. Mannen hävdade bestämt att jag inbillade mig, och jag trodde också det, så jag blev ändå helt paff när plusset kom. KAN man verkligen känna så tydligt?
    Jaja. Spännande blir det ju :-)
  3. Medlem sedan
    Dec 2012
    #2
    Grattis!! Skönt att få det bekräftat äntligen. Jag var tvärtom, kände ingenting och blev såklart också jätteförvånad när mensen inte kom som den skulle. Nu känns det desto mer dock (är i vecka 5+4).
  4. 2
    Grattis!! Skönt att få det bekräftat äntligen. Jag var tvärtom, kände ingenting och blev såklart också jätteförvånad när mensen inte kom som den skulle. Nu känns det desto mer dock (är i vecka 5+4).
  5. Medlem sedan
    May 2011
    #3
    Grattis...det där plusset är magiskt!
  6. 3
    Grattis...det där plusset är magiskt!
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar