Graviditetssymptom tidigt
_1308 Augustibarn
  1. Medlem sedan
    Dec 2012
    #1

    Graviditetssymptom tidigt

    Hade ni några symptom tidigt? Mina är : illamående, trötthet och extremt känsliga slemhinnor. Plussade jättetidigt förra veckan. Bf 19 aug....
  2. 1
    Graviditetssymptom tidigt Hade ni några symptom tidigt? Mina är : illamående, trötthet och extremt känsliga slemhinnor. Plussade jättetidigt förra veckan. Bf 19 aug....
  3. Medlem sedan
    May 2011
    #2
    Jag har bf 17 aug. Veckan efter äl började jag få ont i nedre delen av magen, högg till ganska mycket från och till samt ömma bröst. Kände igen detta från tidigare graviditeter så jag var nästan säker på att plussa.
  4. 2
    Jag har bf 17 aug. Veckan efter äl började jag få ont i nedre delen av magen, högg till ganska mycket från och till samt ömma bröst. Kände igen detta från tidigare graviditeter så jag var nästan säker på att plussa.
  5. Hoppas på sommarbebis
    #3

    jajmen

    Första symptomen, illamående och ömma bröst började efter tre dagar efter befruktning. Mannen hävdade bestämt att jag inbillade mig, och jag trodde också det, så jag blev ändå helt paff när plusset kom. KAN man verkligen känna så tydligt?
    Idag sitter jag och knaprar pepparkakor konstant eftersom det verkar vara det enda som stillar illamåendet.
  6. 3
    jajmen Första symptomen, illamående och ömma bröst började efter tre dagar efter befruktning. Mannen hävdade bestämt att jag inbillade mig, och jag trodde också det, så jag blev ändå helt paff när plusset kom. KAN man verkligen känna så tydligt?
    Idag sitter jag och knaprar pepparkakor konstant eftersom det verkar vara det enda som stillar illamåendet.
  7. Medlem sedan
    Nov 2012
    #4
    Jag känner av brösten hela tiden i princip, mer kvällar/nätter/mornar o lite livmoderskänningar då och då. Har haft liten blödning/flytning några veckor á 1 kr men idag är första färgfria dagen Så nu kanske slemhinnorna vant sig? Annars mår jag jättebra!
  8. 4
    Jag känner av brösten hela tiden i princip, mer kvällar/nätter/mornar o lite livmoderskänningar då och då. Har haft liten blödning/flytning några veckor á 1 kr men idag är första färgfria dagen Så nu kanske slemhinnorna vant sig? Annars mår jag jättebra!
  9. Medlem sedan
    Nov 1999
    #5
    Första veckan hade jag jätte ont i brösten.. Nu är det mest eftermiddagströtthet och humöret som är jobbigast
  10. 5
    Första veckan hade jag jätte ont i brösten.. Nu är det mest eftermiddagströtthet och humöret som är jobbigast
  11. Medlem sedan
    Dec 2012
    #6
    Kände att jag blev gravid några dagar efter befruktningen. Annars metallsmak, illamående, åksjuk, ömma bröst och MYCKET trött!
  12. 6
    Kände att jag blev gravid några dagar efter befruktningen. Annars metallsmak, illamående, åksjuk, ömma bröst och MYCKET trött!
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar