Jädrans hormoner!
_1308 Augustibarn
  1. Minimum å jag
    #1

    Jädrans hormoner!

    Sitter här på jobbet och bölar. Utan anledning! Jag borde ju vara hur glad som helst, och det ÄR jag också, men just nu.. *snorar*
    Vad utlöste det här känsloanfallet nu då? En gullig liten barn-video. Det räcker.

    Skönt i alla fall att jag har mitt kontor lite avsides så att ingen kollega ser mig.. får försöka skärpa till mig nu innan eftermiddagskaffet :-S

    Hur har ni andra det med känslorna?
  2. 1
    Jädrans hormoner! Sitter här på jobbet och bölar. Utan anledning! Jag borde ju vara hur glad som helst, och det ÄR jag också, men just nu.. *snorar*
    Vad utlöste det här känsloanfallet nu då? En gullig liten barn-video. Det räcker.

    Skönt i alla fall att jag har mitt kontor lite avsides så att ingen kollega ser mig.. får försöka skärpa till mig nu innan eftermiddagskaffet :-S

    Hur har ni andra det med känslorna?
  3. Medlem sedan
    Nov 1999
    #2
    Känner igen det där :-) jag grinar för minsta lilla
  4. 2
    Känner igen det där :-) jag grinar för minsta lilla
  5. Medlem sedan
    Dec 2012
    #3
    Jag kollade på Luciafirande på tv i morse och bara sådär så började tårarna rinna och lilla hjärtat bulta lite extra. Det var av lycka, men kändes lite lustigt att tårarna rann så mkt.
  6. 3
    Jag kollade på Luciafirande på tv i morse och bara sådär så började tårarna rinna och lilla hjärtat bulta lite extra. Det var av lycka, men kändes lite lustigt att tårarna rann så mkt.
  7. Medlem sedan
    Nov 2012
    #4
    Känner mig ovanligt stabil. Bättre än annars Men är inte så långt gången än, 6+4.
  8. 4
    Känner mig ovanligt stabil. Bättre än annars Men är inte så långt gången än, 6+4.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar