Slemmisen gått(:
_1212 Decemberbarn
  1. Medlem sedan
    Apr 2012
    #1

    Slemmisen gått(:

    Hejsan äntligen har hela slemproppen släppt idag, den började lite i förrigår men idag fick jag en rejäl chock av hur lång den verkligen är. Bläää... Hoppas verkligen jag är på g nu för jag har trott det hela veckan eftersom jag haft "mensvärk" samt kraftig ryggvärk. Hoppas hoppas hur gården för alla andra? Stort grattis Till er som redan har fått era små prinsar o prinsessor.
    *3 dagar kvar till Bf
  2. 1
    Slemmisen gått(: Hejsan äntligen har hela slemproppen släppt idag, den började lite i förrigår men idag fick jag en rejäl chock av hur lång den verkligen är. Bläää... Hoppas verkligen jag är på g nu för jag har trott det hela veckan eftersom jag haft "mensvärk" samt kraftig ryggvärk. Hoppas hoppas hur gården för alla andra? Stort grattis Till er som redan har fått era små prinsar o prinsessor.
    *3 dagar kvar till Bf
  3. Medlem sedan
    Jul 2009
    #2
    Härligt! Då är det på g för dig! :-)
  4. 2
    Härligt! Då är det på g för dig! :-)
  5. Medlem sedan
    Sep 2011
    #3
    Hur går det?
  6. 3
    Hur går det?
  7. Medlem sedan
    Apr 2012
    #4
    Det går...har varit på fötterna och gått massor hela dagen för att nåt ska hända. Fast får bara en massa förvärkar och ännu mer slem som resultat, slemmisen tar aldrig slut känns det som. Vill verkligen ha ut honom nu, orkar inte vänta mer. kännner mig som ett vandrande fläskberg och min rumpa e nästan lika stor som magen haha..Hur går det för er?
  8. 4
    Det går...har varit på fötterna och gått massor hela dagen för att nåt ska hända. Fast får bara en massa förvärkar och ännu mer slem som resultat, slemmisen tar aldrig slut känns det som. Vill verkligen ha ut honom nu, orkar inte vänta mer. kännner mig som ett vandrande fläskberg och min rumpa e nästan lika stor som magen haha..Hur går det för er?
  9. Medlem sedan
    Jun 2009
    #5
    Bf + 12 idag, vill bara att bebisen ska komma ut nu. Har lite förvärkar, men det är också allt. Hoppas att det händer något idag.
  10. 5
    Bf + 12 idag, vill bara att bebisen ska komma ut nu. Har lite förvärkar, men det är också allt. Hoppas att det händer något idag.
  11. Medlem sedan
    Apr 2012
    #6
    Var på prenatal mott. idag. Trodde att fostervattnet hade börjat läcka sen inatt..första bm höll med när hon såg bindan, men när jag skulle undersökas var det skiftbyte så det fick göras av en annan. Enligt henne är det bara flytningar eftersom det inte läckte medan hon gjorde undersökningen. Men hade sammandragningar var 5-6 min under tiden jag va där så dom trodde kommer igång snart iaf..har Bf imorgon så vi får se. Kram på er allihopa o lycka till med bebisarna
  12. 6
    Var på prenatal mott. idag. Trodde att fostervattnet hade börjat läcka sen inatt..första bm höll med när hon såg bindan, men när jag skulle undersökas var det skiftbyte så det fick göras av en annan. Enligt henne är det bara flytningar eftersom det inte läckte medan hon gjorde undersökningen. Men hade sammandragningar var 5-6 min under tiden jag va där så dom trodde kommer igång snart iaf..har Bf imorgon så vi får se. Kram på er allihopa o lycka till med bebisarna
  13. Medlem sedan
    Sep 2012
    #7
    jag har inte fått än .. men räknar ner .. den 23 är det beräknat .. idag mycket ont i fogarna så vilar hela dagen .. börjar längta nu, men det kan ju gå över eftersom det är mitt första barn ..
  14. 7
    jag har inte fått än .. men räknar ner .. den 23 är det beräknat .. idag mycket ont i fogarna så vilar hela dagen .. börjar längta nu, men det kan ju gå över eftersom det är mitt första barn ..
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar